Käyttäjän Pavekka kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 81 - 90 (kaikkiaan 699)
  • Pavekka

    No jos siellä on ollut viallinen erä ja ne on tänne lähetetty niin miksi siellä joku toimisi buuaamatta?

    Pavekka

    Kyllä se käytännössä leikkaa kiinni jos käy laihalla eli mäntä turpoaa. En ole niin vakuuttunut noista alakertateorioista niiltä osin. Laakerit ei kulu liityntäpinnoilta Tämä ko. Tapaus johtui vääristä koneistustoleransseista eli valmistusvika. Mtronic käyttää magneetti venttiiliä tune moottori suutinta. Kummankaan ei kuulu buuata käyttölämpimänä. Se on aina vika.

    Pavekka

    No ei se nyt kovin suuri virhe ole laittaa bensapintaa oikein vaikka kammio vuotaisi. Edessä se ois jokatapauksessa.

    Pavekka

    Sarjatuotannossa on tyypillistä että virheet on eräkohtaisia. Vaikka nyt sitten kampiakselin työstöarvoihin syötetään väärä lukema niin koko lava on väärää mittaa, tai kunnes joku tarkistusmittaa. Ois se kiva jos tehtaalla ois laadunvarmistus järjestelmä joka nuo poimisi. Pohjimmiltaan se on ihmis ja yrityskulttuuri juttu. Jotkut on asiakaslähtöisempiä kun toiset. Epäilempä että se on ihminen eikä robotti joka nuo kasaa.

    Pavekka

    Tekevälle sattuu. Onhan huskilla ennenkin ollut löysiä sovitteita eikä niistä haittaa ole ollut mutta nyt tällä kertaa taisi olla kunnon horo. Ilmeisesti sahaa ei oltu painemitattu. Booatessa se pitäisi ensimmäisten joukossa. Ärsyttävä ilmiö juutuuppivideoissa tuo yhäti lisääntyvä jaarritus ja jahkailu. Pitäisi vähän tiivistää.

    Pavekka

    Pakkasnestettä olen viimeaikoina käyttänyt lumilingossa kun menee jumiin. Tuntuu sulattavan kohmeet pakkasellakin. Aseöljy vaijereihin taitaa parasta olla kun huollossa laittaa. Raivurin vaijerit ei varmaan ole kovin herkkiä ruostumaan mutta lingoissa ja leikkureissa ne on parasta silloin vaihtaa. Ei niitä enää oikein voitelemalla saa toimimaan kuin hetkeksi.

    Pavekka

    Nää on välillä vaikeita kun jokaisella on oma nimitys koneen osille ja välillä sama nimi eri osille. Pitäiskö nämä jotenkin standardoida? En ole ikinä nähnyt pienkoneessa rasvanippaa..?

    Pavekka

    Ei tule mieleen mitään mikä mahdollistasi normaalit vivun liikkeet ja täydet kaasut samaan aikaan. Jos se vuotaisi ei käynnistyisi hyvin. Mahdoton vika. Nyt sekin löytyi..

    Pavekka

    Olin käsityksessä että laakeriongelmiin pureuduttiin faceliftin yhteydessä kampikammion jäähdytystä parantamalla. Jos mark2 syö edelleen laakereita vaikuttaisi ettei tehonnut. Tai sitten niitä laakereita huononnettiin vastaavasti. Huskihan käyttää mielellään omia ihmelaakereitaan. Isäntäsarjoissa ne on silmiinpistävän pienen näköisiä ja sitähän ne onkin verrattuna vanhoihin.

    Pavekka

    Mark 3 on jo markkinoilla. Ellei jo nelonen tai vitonen tms. Ainakin ohjelmistoversioissa. Ei mitään parempaa tietoa mutta epäilen että 550 mark3:sta ei tule ollenkaan vaan kokonaan uusi malli. Tämä 550 on jo iällä vaikka faceliftillä vähän modernisoitiin vai pitäiskö sanoa paikattiin.

Esillä 10 vastausta, 81 - 90 (kaikkiaan 699)