Käyttäjän Pavekka kirjoittamat vastaukset
-
Basaarikauppa on vanhanaikaista. Hinnat laitetaan suoraan kohdalle.
Aika hennot oli akselit tuossa. Lisäksi vaikutti että niissä oli joku telojen ohjausmekanismi. Kunhan nyt oman painonsa kantaisi.
Pavekka 16.2.2020, 19:05Aika paksua… Säätö minuutissa ja parhaimman väännön alueen kuulee äänestä. No saahan sitä kerroskella kivoja tarinoita ja vaikka säätää kyljellään.
Pavekka 16.2.2020, 17:43Ei riitä. Johtopäätöksiä voi tehdä jo sekunnin jälkeen.
Pavekka 16.2.2020, 17:25Jätkä nyt vetää taas välillä henkeä…
Vanhat perinteiset kaasuttimet on helppo säätää mutta tässä jonssissa ei ole semmosta. Ei niitä ihan minuutissa eikä kahdessa saa säädettyä tai minä en ainakaan. Välillä ei ollenkaan. Uusia tarvikekaasuttimia saa n. parilla kympillä.
Säätö tapahtuu kuten aiemmin kerrottu. Perussäädöt paikalleen ja ruuvaamaan. Jos menee pieleen palataan perussäätöihin. Ei mitään H piiri kunnolla auki tai kiinni satuja.
Pavekka 16.2.2020, 14:48No nyt jeppe ampuu lonkalta. Ei saha saa riittävästi ruokaa pelkän matalapiirin kautta vaikka ois laipalla uus äkskut.
Mitä sitä bensaa 20 litraa sekoittaa jos tarvii vain viisi? Siinä se sekoaa gompiin kuin jerryynkin.
Pavekka 16.2.2020, 13:51Duoda duoda.. H- ruuvi on se millä sahat saa leikkaamaan kiinni. Koskaan ei pitäisi sitä vetää liian laihalle. Missään nimessä ei alle kierroksen.
Oikea säätö menee aina perussäädön kautta. Ellei saha pelaa perussäädöllä siellä yleensä on jotain vikaa minkä oiretta poikkeavalla säädöllä korjataan. Mutta ei aina koska remontoitukin saha voi vaatia poikkeavan säädön mutta silti haku lähtee perussäädöstä.
Oikea öljyprosentti on kaksi. Siinäkin toinen on varalla. Kaikki lisä on haitaksi. Kuten kaikki yksinkertaiset asiat tämäkin on mahdottoman vaikea saada oikein.
Sitten kun saa oikein verkon poisto on turhaa samoin karstanpoistot. Kesällä verkko on ihan hyvä pitää paikallaan ettei sytytä mitään ja muutenkin koska menee hukkaan muuten. Eikä siitä normaalisti haittaa ole.
Pavekka 15.2.2020, 01:00Säätöihin se ensin kannattaa laittaa. Perussäätö on L 1.75 ja H 1.5. se pitäisi jo noilla toimia mutta tarvittaessa säädetään lisää. Ellei kiihdy on laihalla ellei kulje on rikkaalla. L säätää kiihtymistä H huippukierroksia.
Ellei säätämällä saa niin siellä todennäköisesti kiihdytyspumppu vuotaa ellei huoltotoiminpiteissä ole tullut kokoonpanovirheitä. Pumppua ei myydä varaosana mutta pätevä huoltoliike osaa katsoa sopivan muista malleista. Pumpun voi tulpatakin mutta säädöt muuttuu erilaiseksi.
Voi olla stefatkin mutta koska vähän käytetty ei todennäköistä. Kipinäverkkokin kannattaa tarkistaa.
Pavekka 8.2.2020, 19:40Ei kyllä keksi mitään raivaussovellustakaan tolle vehkeelle mikä tuntuisi kätevältä metsässä. Liian pieni ja hidas mihinkään.
Jossakin palo ja pelastusjutuissa sille voisi kuvitella olevan enemmän käyttöä mutta tohon hintaan sille pitäisi tulla tunteja eikä vaan seisoa koristeena.
Oiskohan alansa viagra. Kehitettiin johonkin tarkoitukseen mutta markkinat löytyi ihan muualta?
Metsäkoneena kelvoton mutta kunnallistekniikka tai rakennuskone alustana pitelemätön?
Pavekka 6.2.2020, 15:13Kyllä määkin olen kymmeniä sahoja rikkonut ellei enemmän. Mutta se on vissiin eri asia..
Pavekka 6.2.2020, 13:54Hepo on varmaan suuniteltu sitä varten mutta ei tuo näyttänyt niin vahvarakenteiselta että kannattaisi suorittaa kuormansiirtoa. Mitä enemmän tota tutkii sitä enemmän vaikuttaa leikkikalulta tuossa aihekontekstissa.
Mutta mitä jätkä tarkoitti kun selitti tota päälle kaatamista? Ei kai nyt rautahevonkaan päälle mitään kaadeta. Irtokappaleet vaan lentelee. Ei se mikään panssarivaunu sentään ole.