Käyttäjän Pavekka kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 481 - 490 (kaikkiaan 699)
  • Pavekka

    Näitä uskomuksia. Bensan syttymisherkkyyttä liiotellaan usein hollywood tyyliin. Ei oikeasti ihan niin mene. Teräketjuöljyn bensan joukossa kyllä haistaa pakokaasuista ellei savusta huomaa. Jotkut vanhat sahamallit saattoi vuotaa kampikammioon teräöljyä. Liika kakstahti öljy bensan seassa sekin aiheuttaa käyntihäiriötä. Mutta kyllä senkin jo savusta huomaa.

    Pavekka

    Joskus tekisi mieli ostaa mönkijä tai minitraktori harrastusmielessä. Jos sen peräkärryllä palstalle vie niin kumpi on parempi hankinta? Tuottavuudella ei ole väliä kun on ihan sama tuleeko puuta päivässä yksi kiinto kymmenen tai ei ollenkaan.

     

    Pavekka

    Maksaa ainakin. Siitä laadusta voi olla monta mielipidettä. Ainakin bensakoneissa. Akkukoneista ei ole kokemuksia.

    Pavekka

    Ei niitä varmaan uutena saa enää mistään tuon ikäiseen malliin. Välillä noita on ollut käytettynä myynnissä. Ei ne kovin haluttuja ole keräilijöiden keskuudessa kun ei ne varmaan mitään huippulaitteita olleet uutenakaan. Ei sitä käyttöä varten kannata kunnostaa. Ostaa uuden tai uudemman. Jos muuten haluaa niin saa ne vaimentimet varmaan jostakin uudemmasta vehkeestä sovittamalla.

    Pavekka

    Huskin hinnoittelu on tainnut irrota tuotantokustannuksista jo vuosikymmeniä sitten. Voittoa tavoitteleva pörssiyritys.

    Pavekka

    Käyttelen pääosin stihlin ketjuja. Niitä on helppo viilata. Sama tietysti oregonin ja huskin perusketjuissa. X cuttit ja speedcutit on ikävämpiä viilattavia. Niissä on varmaan paksumpi pinnoite. Niille jotka ei itse viilaile on varmaan parempia. Toisaalta kultahammas varmaan kestäisi vielä paremmin.

    Pavekka

    Kivoja nuo riikilän videot.  Vähänkuin jalat maassa reaalimaailmassa eläen.

    Pavekka

    Aika erikoinen vika jos tarina on oikein ja jos on oikein viittaa puolaan. II:ssä on vähemmän puolavikoja kuin edeltäjässään mutta en ole koskaan nähnyt tai edes kuullut missään puolassa kuvatun laista vikaa. Ota puolan maadoitusliitin irti ja sammuta ryypyllä.  Se eliminoi maadotuspiirin kontaktihäiriöt jota pitäisin todennäköisempänä vikakohteena. Jos vika jatkuu ainakin se on pois selvitettävien listalta.

    Pavekka

    Niitä saa olla koko ajan ruuvaamassa jos kulloinkin parhaan säädön aallon harjalla sahailee. Ja kaiken parhaimmat ruuvaajat tuo ne takuu huoltoon kun ihan itsestään ilman syytä hajosi.

    Tavallinen riittää. Jos se peruslukemilla toimii se on hyvä. Parempi olla vähän rikkaalla niin on vähän varaa. Hyvin yksinkertainen asia mutta parranpärinää piisaa samoin kun öljyprosentista joka on kaksi.

    Pavekka

    Niitä on aika monta kovapalkkaista ammattimiestä jotka sahaa hoppysahalla.  2234:ssa ei ole vanhaa perinteisen mallista suutin kaasutinta. Eikä sitä säädetä niiden opeilla. Huiput saa korvallakin mutta kmittari on virallinen työkalu.

Esillä 10 vastausta, 481 - 490 (kaikkiaan 699)