Käyttäjän Pavekka kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 241 - 250 (kaikkiaan 700)
  • Pavekka

    Se on semmosta tapakulttuuria. Jutuissa on kaikki köyhyyttä ja kurjuutta. Tojotassa tankki tyhjä ja harmaat vaatteet. Mutta tilit notkuu rahaa.

    Pavekka

    Kalliiksi tulee jos länsi rintama rakoilee. Se on nyt elettävä tän kanssa. Ei tänne mitään nolla talo vaatimuksia tule tai raidemuutoksia. Kansantaloudella ei ole varaa vaikka suomi pölvästi tekee kaikkensa eu:ta nuollakseen. Joskus se velanotto on pakko loppua.

    Pavekka

    No veroa nyt ainakaan ei pidä mennä laskemaan. Jos joku on varmaa niin se on varmaa että se hyöty ei kuluttajalle saakka tule ja valtio repii sen summan jostain muualta.  Löböä voi ostaa varastoon kunhan vaan on säiliö. Ei se vanhena samalla tavalla kuin bensa. Lämmityksessä puu on edelleen lyömätön. Mutta tuskin tässä nyt mitään katastrofia ole tulossa. Hinnat vähän nousee ei sen kummempaa.

    Pavekka

    Aattelin tässä lapsellisuuksissani että onhan meillä mm. turvetta. Eli aletaan vaan lanaamaan uudestaan kattiloille poltettavaa mutta tosiaan eihän se niin mene. Pula on muualla ja sinne myydään kuka maksaa. Siitä markkinoiden toimivuudesta voi olla monta näkökulmaa. Ainakin energian myyjät voi olla eri mieltä. Ehkä se on parempi sittenkin että ne turvetraktorit pysyy poissa kunnes saadaan jotain omavaraisuus asioita aikaiseksi. Ettei ole venäjä täälläkin eli keskieuroopan energia siirtomaa ja oligarkit korjaa potin. Kansa korjaa jäljet.

    Pavekka

    Huskilla on tunessa niitä kiljutus versioita. Ihan tosissaan saa pelätä hajoaako se siihen kalibrointiin. Tuo stiilin kolmonen näytti olevan kaasupohjassa kalibrointi mutta siinä kierrosten nouseminen normaaliksi on merkki valmistumisesta. Itse kalibrointikäynti ei tapahdu huippukierroksilla vaikka kaasu tai ainakin liipasin on pohjassa.

    Pavekka

    No yleisin vika on käyttäjästä johtuva. Tota ne ei sano liikkeessä mutta voivat sanoa että alkukankeutta. Koita nyt ensin miltä tuntuu ja maistuu. Katotaan sitten jos ongelmia ilmenee.  En ole hetkeen sahaillu enkä muista miten tuo jäähtyminen mutta kerran en muista niin ei mitään ihmeellistä. Lämpenemisestä muistan että on aika nopea. Taisivat jossakin testissäkin kehua että antaa höögää miltei heti. Ainakin ronikin ykkösversio. Tiedä sitten ovatko uudemmissa muuttaneet ohjelmaa? Kylmäpäästöjä leikatakseen tms hömpänpömppää.

    Kalibroinnista ei nyt haittaakaan ole eli sen voi tehdä jos siitä auttaisi. Pitää vaan katsoa oikea tapa. Viimeksi kun muistan niitä oli kahta sorttia version mukaan.

    Pavekka

    Niinpä. Mielestäni aika hapokkaat  vääntökäyrät. Toki voi asioita ajatella muullakin tavoin.

    Pavekka

    En ostaisi tunevehkeitä käytettynä ollenkaan. Varsinkaan tuhannen tuntia ajettuna ilman koneremonttia paitsi jos on  hinnassa huomioitu. Yleensä ne liikkeiden huolletut tarkoittaa että pölyt puhallettu ja  tulppa vaihdettu ja myyntiin. Joskus kytkimen jouset ja bensan suodatin jos on oikein aikaa tuhlattu.

    Kannattaa ostaa uusi ruuvikaasarilla ja miettiä noita tuneja vasta kun saa tuottavuushyödyillä niille käyttöä. Silloinkin uutena. Käytettynä niistä ei ole peruskäyttäjälle kuin kiusaa. Näin jätkäkin sanoisi jos tajuisi edes omia horinoitaan.?

    Pavekka

    Mielenkiintoisia kysymyksiä. Kuka lähtee mökille tekemään urakka harvennusta vääntökäyrineen. Vastaus. Minä en ainakaan, jos kukaan muukaan. Miksi siis ammattimalleja tai loppuunkiekutettuja ammattimalleja? Vikaherkkiä ja kalliita ylläpitää.

    Pavekka

    Onko jätkä koskaan oikeasti avannut ns. Karvalakkiversioita ja ammattimallin versiota ja verrannut niiden keskinäisiä eroja?  Tuskin..

Esillä 10 vastausta, 241 - 250 (kaikkiaan 700)