Käyttäjän Pavekka kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 211 - 220 (kaikkiaan 700)
  • Pavekka

    Niillä on varmaan siellä takana, takahuoneessa verhon ja lukkojen takana huippusalainen kipimäerotusgeneraattori. For your eyes only.

    Jätkä on nähnyt sen mutta vaitiolosopimus velvoittaa. ?

    Pavekka

    Ainakin hyvin arvattu. Puolaviat ei ole kovin harvinaisia huskin halvemmissa sahatuotteissa mutta kovin ihmettelen jos samaa laatua on jatkettu näissä arvokkaammissa raivaussahatuotteissa. Ei tuo 345 ainakaan mun silmään mikään halpatuote ollut.

    Jätkä nyt taas uhoaa kuin pikkulapsi ja kertoo varmaan seuraavaksi millä vehkeellä se irtonainen puola siellä huollossa testataan? Varsinkin jos vika on satunnainen tai ajottainen.

    Pavekka

    Siihen tyhjäkäyntiin on ihan tekniset syyt. Eli ajaa lämmöt ulos. Voihan siinä jarruakin käyttää jos tahtoo ketju pyöriä mutta parempi ois perehtyä sahan säätöihin.

    Pavekka

    Tuo kyllä kiinnostaisi onko nämä edelleen eläkeläisten puuhastelutyökaluja vai työkoneita. Jos toista donaa sijoittaa niin pitäisi homma sujua säätämättä. Pian ei ole enää akkusähkön hinta etuakaan.

    Pavekka

    Mielestäni ainakin moottorisaha käytössä on kätevämpää viilata ketju paikallaan kuin alkaa irrottelemaan/ asentelemaan  teroituskoneen vuoksi.

    Pavekka

    Tuo stiilin tapaus on valmistajan subventoima korjaussarja ensimmäisiin 201:iin. Niitä laitettiin alkuun takuisiin tehtaan piikkiin. Ei siis mitenkään vertailukelpoinen hinta puolasta.

    Ei nykypuolissa muuten mitään lastentaiteja ole vaan halpuuttamista ja konsernin ahneutta. Kyllä ne kestäviksi saadaan jos halutaan. Eikä siihen valmistusmaa vaikuta. Erityisesti nuo on riivanneet huskin uudempia halpiksia. Ja dolmareita.  Vanhemmat  on kestäneet ihan hyvin.  En osaa sanoa miten tulppa vaikuttaa asiaan mutta nuukilla bensaa tyhjäkäynnillä säästävillä niitä on hajonnut. Koneesta pitäisi ajaa lämmöt ulos kovan ajon jälkeen.

    Mutta ei niitä puolia kokeeksi kannata vaihdella. Voi olla että sen voi testata jollakin testerillä mutta yleensä sahasta testataan kaikki muut ensin jolloin vaihtoehdoksi jää puola. Yleensä puolavikainen on joko kokonaan pimeä tai katkoo käyntiä. Tommoset välillä toimii välillä ei on mahdollisia mutta harvinaisia. Esim. Laiha säätö voi käyttäytyä samoin.

    Pavekka

    Höpsis..

    Pavekka

    Niitä on kahta päätyyppiä eli alkuperäistasoiset ja villit. Ensimmäiset on valmistajan vaatimuksilla valmistetut ja niitä käyttää merkit itsekin. Sitten on villit ja voi olla merkillisiä tai merkittömiä. Laadullinen hajonta on laidasta laitaan.

    Pavekka

    Onhan se pieni sijoitus jos sillä tulee kuntoon, mutta pitäisi varmistaa diagnoosi. Kankaanpäästä saa kiinan roinaa, samaa roinaa saa kiinasta. En ole ihan varma kannattaako käyttökalustoon ostaa kiinalaisia puolia. Kyllä ne joissakin toisarvoisissa vehkeissä menee mutta työkalut pitäisi toimia.

    Pavekka

    Lioneissa on suojaelektroniikka joka katkaisee virrat. Sitä en tiedä mihin muuhun ne on ohjelmoitu reagoimaan kuin määrään ja lämpöön. Kiinnostaisi hankkia joku parempi akkupeli. Mielenkiinnosta onko niistä johonkin vai onko nämä vieläkin tätä hypeä. Tuupissa joku jamppi testasi egon jotain rojua. Ei päässyt lähellekään luvattua käyttöaikaa ja lämpörele ammuskeli moneen kertaan. Käyttöaikaa piti lypsää moneen kertaan. Vmp.  Taisi olla vielä uusi tuote. Mitä sitten kun on vanha ja pakkasta?

Esillä 10 vastausta, 211 - 220 (kaikkiaan 700)