Käyttäjän Pavekka kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 111 - 120 (kaikkiaan 700)
  • Pavekka

    Huomasiko joku eroa noissa ohjeissa?  Mahtaako niillä koodareilla joka nuo keksi olla järkeä päässä ollenkaan?  Kuka noiden ja sekuntikellojen kanssa viitsii metsässä leikkiä. Veisin takaisin liikkeeseen leikitettäväksi. Lisäksi nuo pitäisi olla reaaliajassa säätyviä eikä tarvi mukautuksia. Jos niitä taas tehdasasetuksille pitää vedellä niin siellähän on paskat softat.  Outoa toimintaa taas. Suutinruuvi kaasarissa ottaa ruuvarin ja vääntää vähän niin taas toimiin. Kymmenen sekuntia. Ei mene aina maailma eteenpäin tietotekniikan myötä.

    Pavekka

    Kannattaa vielä kielen puremisen lisäksi lyödä kirveellä polveen ennenkuin ostaa jotain ”vähän” käytettyä ja ”hyvin” huollettua digisahaa mökkihommiin.?

    Pavekka

    <p>Eli et ole 170:stä nähnytkään. Käy nyt vaikka kärkkäisellä lukemassa palautteita. 170 on ollut jo kauan paras lajissaan. Echolla on kanssa jotain mutta harvinaisempana osat tahtoo olla painimista.  </p>

    Pavekka

    <p>Tuo kulloppi on yksi niitä kun kannattaa purra hammasta ja kävellä myyntihyllyn ohi vaikka kuinka sormet syyhyisi. On se parempi kuin metsurit ym. Mutta ei paljoa. Ggp tekemä ja itsellä on yksi josta maksoin 25e. Siihen hintaan se on ihan hyvä.</p>

    Pavekka

    Ne on joskus vähän yksilöitäkin. Oli joskus yksi jonssi olisko ollut 2145. Toimi muuten oikein hyvin mutta vaati käynnistyäkseen normaalia enemmän vetokertoja. Kävin kaasarin läpi kaikki mitä keksin mutta ei se siitä koskaan täysin parantunut. Koska muuten oli ok. niin sitten vaan vedeltiin muutama ylimääräinen. Vaivaamaan hiukan jäi mikä sen aiheutti.?

    Pavekka

    Niin se seos eli ilman ja polttoaineen suhde on se mitä yleensä laihalla tarkoitetaan. Rasvaprosentti on öljyn ja polttoaineen seos. Jos kone käy laihalla niin rasvaprosentti ei leikkaamista estä. Toki leikkaa ilman rasvaakin.

    Pavekka

    Kaasuttimessa on yllättävän monta vikamahdollisuutta ja osa niistä on vähän henkimaailman hommia. Yleisimmät on varmaan säätövirheet,roskaa suodattimessa, kulunut neula,huoltovirheet ja korppuuntuneet kalvot. Akselikulumia on vain vanhoissa tai todella paljon käytetyissä sahoissa. Enimmäkseen kaasuttimia vaihdetaan varmaan kun vianhakua ei koeta tarpeelliseksi.

    Pavekka

    Jotkut toimii ok. Jotkut ei. Mutta tuskin kukaan haluaa nähdä ostosahassa väärennettyjä osia. Zama on alkuperäislaatua mutta nämä farmertechit ja muut nimettömät on ihan hikipajatuotteita. En niin välittäisi. Niissä on täyden toimivuuden ja toimimattomuuden välissä kaikkia välimuotoja. Samoinkuin sytkissä. Vaeltaa, pätkii välillä toimii välillä ei jne.

    Pavekka

    Kiihtyvyys se kait kelkassa on tärkeintä miksi 2t. Prutkut tuli tiensä päähän niin taitaa kelkoissa olla kehittynein 2t osaaminen.

    Pavekka

    Kiva jos tähän pelikentälle tulisi oikeasti uusia toimijoita. Ja kiva että joku muukin on tunnistanut 543 laadun.  Toi echo voisi olla kova sana jos vielä saisi hinnat paikalleen. En tiedä kun en ole käyttänyt. Samaa uhottiin aikoinaan 543:sta. Ruotsi jatkaa omaa tuttua linjaansa mutta stiilillä on hinnat tippuneet. Mikähän tuossa on syynä? Jakeluverkostoon tullut uusia toimijoita vai joku muu.

Esillä 10 vastausta, 111 - 120 (kaikkiaan 700)