Käyttäjän Pavekka kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 101 - 110 (kaikkiaan 716)
  • Pavekka

    Sarjatuotannossa on tyypillistä että virheet on eräkohtaisia. Vaikka nyt sitten kampiakselin työstöarvoihin syötetään väärä lukema niin koko lava on väärää mittaa, tai kunnes joku tarkistusmittaa. Ois se kiva jos tehtaalla ois laadunvarmistus järjestelmä joka nuo poimisi. Pohjimmiltaan se on ihmis ja yrityskulttuuri juttu. Jotkut on asiakaslähtöisempiä kun toiset. Epäilempä että se on ihminen eikä robotti joka nuo kasaa.

    Pavekka

    Tekevälle sattuu. Onhan huskilla ennenkin ollut löysiä sovitteita eikä niistä haittaa ole ollut mutta nyt tällä kertaa taisi olla kunnon horo. Ilmeisesti sahaa ei oltu painemitattu. Booatessa se pitäisi ensimmäisten joukossa. Ärsyttävä ilmiö juutuuppivideoissa tuo yhäti lisääntyvä jaarritus ja jahkailu. Pitäisi vähän tiivistää.

    Pavekka

    Pakkasnestettä olen viimeaikoina käyttänyt lumilingossa kun menee jumiin. Tuntuu sulattavan kohmeet pakkasellakin. Aseöljy vaijereihin taitaa parasta olla kun huollossa laittaa. Raivurin vaijerit ei varmaan ole kovin herkkiä ruostumaan mutta lingoissa ja leikkureissa ne on parasta silloin vaihtaa. Ei niitä enää oikein voitelemalla saa toimimaan kuin hetkeksi.

    Pavekka

    Nää on välillä vaikeita kun jokaisella on oma nimitys koneen osille ja välillä sama nimi eri osille. Pitäiskö nämä jotenkin standardoida? En ole ikinä nähnyt pienkoneessa rasvanippaa..?

    Pavekka

    Ei tule mieleen mitään mikä mahdollistasi normaalit vivun liikkeet ja täydet kaasut samaan aikaan. Jos se vuotaisi ei käynnistyisi hyvin. Mahdoton vika. Nyt sekin löytyi..

    Pavekka

    Olin käsityksessä että laakeriongelmiin pureuduttiin faceliftin yhteydessä kampikammion jäähdytystä parantamalla. Jos mark2 syö edelleen laakereita vaikuttaisi ettei tehonnut. Tai sitten niitä laakereita huononnettiin vastaavasti. Huskihan käyttää mielellään omia ihmelaakereitaan. Isäntäsarjoissa ne on silmiinpistävän pienen näköisiä ja sitähän ne onkin verrattuna vanhoihin.

    Pavekka

    Mark 3 on jo markkinoilla. Ellei jo nelonen tai vitonen tms. Ainakin ohjelmistoversioissa. Ei mitään parempaa tietoa mutta epäilen että 550 mark3:sta ei tule ollenkaan vaan kokonaan uusi malli. Tämä 550 on jo iällä vaikka faceliftillä vähän modernisoitiin vai pitäiskö sanoa paikattiin.

    Pavekka

    <p>Vesiliukoisuus tekee siitä vedellä ohennettavaa. En tiedä tekeekö siitä helposti puhdistettavaa. Jos tekisi niin maalitahratkin olisi helppo pestä.. Siinä on muita kysymyksiä. Bioöljypuru suttaa ja tarttuu. Varsinkin sylinterin lämpö -tai mikä vasn lämpö-  oikein paistaa sen kiinni. Joka taas tekee sen työlääksi siivota jolloin se jää siivoamatta joka taas heikentää jäähdytystä. Näistä sivuvaikutuksista ei aina idean ikeessä muisteta mainita. Varmaan tässä glyseroli jutussakin unohdetaan mainita jotain. Mitä se sitten tällä kertaa lieneekään. Kerran on vesiliukoista varmaan korroosio voisi tehdä jotain tutkimisen arvoista.</p>

    Pavekka

    Mun korvaan tankkaaminen tarvittaessa kuulostaa paljon helpommalta. Ja kieltämättä ei hirveästi kiinnosta tutustua markkinoiden valtavaan kiinalaiseen akkuroska tarjontaan.

    Pavekka

    Kyllä se voi hajota kun kone ei ota kierroksia ja kuski ottaa. Lentää vehje kivikkoon lohkoineen päivineen.

Esillä 10 vastausta, 101 - 110 (kaikkiaan 716)