Käyttäjän Pavekka kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1 - 10 (kaikkiaan 697)
  • Pavekka

    Jotkut on niin urautuneita. Homma ei onnistu kuin sillä omalla. Tuttu ilmiö työelämästä milloin milläkin vehkeellä. Kyllä pitäisi raivuu onnistua jos vaan kone kasassa pysyy. Ei niissä niin suuria eroja ole.

    Pavekka

    Huskilla ja tarvikeletkuilla ollut laatukysymyksiä ja nykybensa ollut vakioselitys niille. Kumma ettei se nykybensa kaikkia letkuja syö eli saattaa olla ihan halpuuttaminenkin.

    543:sta on myyty ammattimallina ja varmaan se jonkun mielestä semmosena menee, Mutta se oli kyllä aika paksua kun sitä joskus mainostettiin että legenda (242) on saanut arvoisensa seuraajan.😄

    Pavekka

    Tuntuu ettet nyt ihan ymmärtänyt. Kertomasi piti paikkansa entisaikoina muttei enää. Siksi ammattisahat tahtoo olla sähkökaasarilla.

    Pavekka

    Toi oli hyvä ohje. Se on just tota pelaamista noiden ilmahuuhtelukoneiden kanssa. Ja sitten kun sauhauspaikalla on aste enemmän lämpöä tai metri enemmän korkeutta niin taas ruuvataan. Ja sitten kun on käytetty jo vuotava saha sitä ruuvataan koko ajan eikä toimi siltikään.

    Sen enempää mainostamatta toi kärkkäisen viiden sadan tarjous 241:stä on mun mielestä edelleen aika pitelemätön ostos juuri silloin jos pakko pärjätä yhdellä sahalla.

    Pavekka

    Käyttötarkoituksen mukaan saha kannattaa valita. Siihen oli joku kaavakin. Mulla on 54 61 ja 66 kuutioiset. Varsinkin kaksi jälkimmäistä on ihan showelementtejä. Ei kovin käytännöllisiä.

    Pavekka

    Emmää kyllä kuuskytkuutioista ainoaksi sahaksi ostaisi.

    Pavekka

    Tuntuisi kyllä aika uskomattomalta. Ellei havainto perustu varaosaan tai konetta ulkoapäin tarkasteluun.

    Pavekka

    Koneissa laakerit on yleensä avoimia ja voitelu öljykierrosta. Paitsi 2t:ssa polttoaineen mukana. Vaikka on niitä polttoainevoideltuja nelareitakin. Kiinnosti miten tuossa kelkassa. Yleensä suljetut laakerit on apulaitteissa tai osana vaihdettavaa komponenttia. Tuskin itse koneessa.

    165 huskissa on kiva kulmavaihde. On huoltoluukku ja öljytäyttö. Voi kurkistaa sisään ja lisätä tai vaihtaa. Ei tarvi umpimähkään truuttailla rasvaa.

    Pavekka

    Ihan mielenkiinnosta missä kohtaa?  Ei kyllä kuulosta järkevältä konesuunittelulta. Yleensä kaikki kestojutut tarkoittaa kertakäyttöinen ja rajoitettu käyttöikä.

    Pavekka

    Menee minuutissa jos muita valmisteluja ei lasketa.

Esillä 10 vastausta, 1 - 10 (kaikkiaan 697)