Käyttäjän Panu kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,761 - 1,770 (kaikkiaan 2,041)
  • Panu Panu

Linkki MT:n juttuun:

http://goo.gl/Ksijun

Panu Panu

Yläharvennukseenkin tuntuu olevan yllättävän vaikea saada tarjouksia. Mulle on ostaja yleensä sanonut, että päätehakkuu tai ei mitään. Tämä on yksi haaste jatkuvassa kasvatuksessa. Jos joku suostuu JK-hakkuun tekemään niin hinnat ei todennäköisesti päätä huimaa. MHY:n korjuupalvelu on tietysti yksi vaihtoehto.

Panu Panu

Aika raju veto käräjäoikeudelta kyllä velvoittaa Metsähallitus maksamaan kartelliin syyllistyneen puolen oikeudenkäyntikulut, 8,5 miljoonaa, Tuon tuomion mukaan oikeusjuttu on nostettu täysin perusteetta ainoana tarkoituksena kiusata vastapuolta.

Panu Panu

Olis kyllä kiva tietää vähän tarkemmin mitä lakimiehet ovat tehneet 8,5 miljoonan euron laskunsa eteen.

Panu Panu

Yksi aukolle jätetyistä koivuista kaatunut juurineen, yllättävää. Vieressä juuri harvennetun reunametsän kuuset kaikki pystyssä.

Panu Panu

Mikäs tuo kesäkoivu on? Mä laitoin viimeiset (lehdettömät) koivut kesäkuun alussa. Kysyin MHY:stä onko ennen syksyä taimitoimituksia ja ei ollut.

Panu Panu

43-55dm oli kuusitukin pituudet kahdessa viimeisessä hankintahakkuussa eri ostajille. Toisessa noista saattoi olla joku järeysraja, ei tullut vastaan.

Panu Panu

Mitäs tuommoisesta projektista jää käteen vai jääkö?

Panu Panu

Noi lämpölaitokset esim. Kerava ei tunnu ostavan suoraan MO:lta vai ostaako?

MHY:llä on varmasti hyvä kanavat mutta ainakin täällä se ottaa 140-150€ heti kättelyssä jos alkaa hankintakauppoja niiden kautta järkkäämään vaikka olen jäsen. Vähän pelkään, että siinä vaiheessa kun rahat tulee tilille on muitakin kuluja kertynyt. Näin kävi kun tein viimeksi hankintakaupan MHY:n kautta 2007.

Panu Panu

Kuka maksaa 28€ motti tien varresta? Sellufirmat näyttäisi maksavan 20€ pintaan, tosin aika pieniä määriä mulla.

Esillä 10 vastausta, 1,761 - 1,770 (kaikkiaan 2,041)