Käyttäjän Ola_Pallonivel kirjoittamat vastaukset
-
Jos autoa säilyttää pressuhallissa, varmasti on ongelmia tiedossa. Siitä kyllä samaa mieltä, että en kiinan kiesiä laittaisi. Saattaa päättyä maahantuonti milloin tahansa.
Öljyn pumppaus loppuu jossain vaiheessa, mutta ei se jeessiä kosketa.
Ola_Pallonivel 24.11.2024, 23:38Mersussa liikku mittarissa palkit se mukaan, ottaako akusta virtaa ulos vai lataako sitä esim. jarrutuksessa. Ei tarvitse arvailla.
Ola_Pallonivel 24.11.2024, 12:13Eli valokuituja kaivellaan maahan ilman sopimuksia MO:n kanssa? Onko muilla kokemuksia, onko tosiaan näin?
Ola_Pallonivel 24.11.2024, 01:11Onko siitä valokuidusta tehty joku sopimus? Aikoinaan kun sähköjä vedettiin maan alle, merkattiin ne karttaan. Ei kyllä ihan toteutunut ja korvauksia tuli liian innokkaasta puun kaatamisesta. Meni linja väärään paikkaan.
Ola_Pallonivel 22.11.2024, 16:51Jos kaivuri olisi rikkonut postilaatikon, soittaisitko naapurille vai sille kaivurin kuljettajalle/firmalle?
Ola_Pallonivel 22.11.2024, 16:49Samaa olen ihmetellyt, kun on sähköjä kaivettu maan alle. Kauheita murkuloita jää tien penkalle. Mahtaa olla näppärää mennä vesakon murskaimella sinne touhuamaan.
Vahingon aiheuttaja korvaa, eiköhän se ole lähtökohta. Eli tässä tapauksessa kaivurifirma.
Ola_Pallonivel 18.11.2024, 12:16Pitäähän se konefirma jotenkin saada kannattavaksi. Toiset tubettaa, toiset pääsee telkkariin.
Ola_Pallonivel 18.11.2024, 11:55Jos rajalla kasvaa tukkipuita, niin näkyvyys on lyhyt. Ei siinä muu auta, kuin ottaa puut pois, ja sitten kepittää linja.
Ola_Pallonivel 18.11.2024, 11:05Sehän kannattaisi moton käydä ensin rajalinjan päissä katsomassa, täsmääkö kivi metsässä pistettä kartalla? Jos täsmää ja raja luotisuora, niin sitten vaan rajaa auki gepsin mukaan.
Ola_Pallonivel 16.11.2024, 14:41Peltoon onnistuu, mutta kivinen ja kannokkoinen maasto voi olle eri juttu. Laitetaan taimi sinne, mihin se parhaiten sopii.