Käyttäjän Ola_Pallonivel kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,121 - 1,130 (kaikkiaan 1,423)
  • Ola_Pallonivel

Kyllä siitä vähemmän vaivaa koituu, kun aidasta.

Ola_Pallonivel

Kun aine loppuu, niin muutama desi vettä kanisteriin ja ruiskusäiliöön sekoittaen. Saa kaiken tavaran käytettyä, ja hyvin tuntui laimennettunakin oksiin tarttuvan.

-nuuka

Ola_Pallonivel

Itse ostin kerralla kahden vuoden tarpeet, eli 2o litraa. Ei kannata antaa jäätyä. Ja luulisi, että tuoksu vaan paranee vanhetessaan. Ehkä tehokin paranee. 🙂

Ola_Pallonivel

Valehteleeko Ohisalo?

”Turpeella on väliä, sillä se aiheuttaa yhtä isot päästöt kuin koko Suomen henkilöliikenne yhteensä.”

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/67a51a37-0159-4ef2-b685-80a5e91ae3de

Ola_Pallonivel

Harvemmin järeitä kuusia säästetään lahopuiksi.

Ola_Pallonivel

Jos järeitä ovat, niin saattaa olla 20 kuutiota puuta maassa. Kyllä minä hoitasin ne pois. Taitaa ylittyä ötökkälaki alaraja.

Eikä ole herkkua tehdä noista polttopuuta, sahalla joutuu halkomaan.

Ola_Pallonivel

Sahaa itse ja myy hankintana sille, joka aukon teki. Ostaa varmasti.

Ola_Pallonivel

Viikonloppuna levitin loput 10 litran kanisterista Tricoa, homman aloitin muutama viikko sitten. Olipa työ helpottunut, kun oli horsmat kuivuneet pystyyn.

Jos tuota litkua meinaa levittää, niin kannattaa odottaa syksyn tuloa ja säästää aikaa heinikon/horsman/vatukon polkemisessa.

Ola_Pallonivel

Kyllä ne on nyt tulevan talven aikana sahattava pois, jos meinaat ne teollisuudelle myydä.

Ola_Pallonivel

Pohjois-Savossa 2017 hakatun aukon vierestä oli kaatunut pari koivua, rimpula kuusi ja yksi isompi kuusi konkelossa. Pari kuusta hieman kenollaan, taitaa selvitä ne jatkoon. Odotin paljon pahempaa, mutta hyvä näin. 🙂

Esillä 10 vastausta, 1,121 - 1,130 (kaikkiaan 1,423)