Käyttäjän Ola_Pallonivel kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,111 - 1,120 (kaikkiaan 1,423)
  • Ola_Pallonivel

Eihän se ole. Mekaanisesti joutuu vatukot poistamaan, muuten ne kaatuu taimen päälle ja keväällä lopputulos on huono.

Ola_Pallonivel

Pikkasen jo mietinkin, että joku ei nyt täsmää. Että pitäs ostaa 60-luvun takavetoinen rattori metsäkäyttöön. Joo, no onneksi on jokaiselle vaihtoehtoja.

Ola_Pallonivel

Laitappa jätkä joku maasturi ehdolle, jolla raktoreita liikutellaan?

Ola_Pallonivel

Polariksella on joku koppimalli, joka toimii sähköllä.

Ola_Pallonivel

Kannattaa ihannoida Ruotsia juu. Siellä kuoleekin sitten porukkaa toisen ongelman seurauksena. Autotkin uusiutuu vauhdilla, kun eivät kestä lämpöä.

Ola_Pallonivel

Syksyllä reikäperkaus, kuten edellä mainittiin. Meillä oli risut talven yli aukolla, että kuivuu ja tipahtaa neulaset/kävyt aukolle.

Tärkeää on myös keväällä käydä tarkistamassa taimet. Helposti erottuu vihreä, jos ei ole kasvillisuus vielä herännyt. Itse olen taimia pelastanut laittamalla ne esim. kiveä nojaamaan, jos on mennyt maata myöten.

Ola_Pallonivel

Mitään en tästä  asiasta ymmärrä. Mutta jos tuntee kokeneensa vääryyttä, niin silloin on haettava apua. Tai jos palkka ei miellytä, on vaihdettava työpaikkaa tai lopetettava hommat.

Ola_Pallonivel

Ota liittoon yhteys, kun kerran palkallinen olet.

Ola_Pallonivel

Mitä egologista tuossa on?

Ola_Pallonivel

Eli ilmeisesti turve saastuttaa yhtä paljon kuin liikenne. Ei ainakaan kukaan ampunut alas tuota väitettä, itse en ole tuohon perehtynyt.

Jos näin, niin kyllä on tehokkaampaa uusia muutama voimalaitos kuin suomen henkilöautot. Näpertelyä on sähköautojen tuki tuossa touhussa.

Esillä 10 vastausta, 1,111 - 1,120 (kaikkiaan 1,423)