Käyttäjän Nostokoukku kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 3,671 - 3,680 (kaikkiaan 4,408)
  • Nostokoukku

jees. Laskitko hirvet lentolaskentana vai  maastakäsin? Jokatapauksessa kiitos, tässä on hyvä pohja lupien anontaan.

Nostokoukku

Mitenkähän me syrjäseutujen asukkaat selviämme EU:n lämpöremontista? Suomi varmaankin ottaa sen käyttöön muutama vuosi etuajassa. Täällä kun kiinteistön arvo on tontin arvo vähennettynä purkukustannukset. Mitenkähän pankki suhtautuu muutaman kymppitonnin lainahakemukseen lämpöremonttia varten.

Nostokoukku

On kyllä melkoinen pohjanoteeraus. Tälle ei pärjää kuin polttomoottoriautojen valmistuskielto.

Nostokoukku

Valitettavasti Venäjän vientitulot olivat viime vuonna ennätyksellisen suuret. Rahapulaan Venäjä ei ainakaan kaadu. Suomen kauttakin rahdataan sinne puolestaan pakotteiden alaista tavaraa. Rahalla ei ole isänmaata, se on nopea antamaan anteeksi ja unohtamaan.

Nostokoukku

Ja Lemmenjoen Ravadasköngäs on näkemisen arvoinen putous.

Nostokoukku

Ukrainan puolella olen, mutta täytyy antaa venäläisillekin sen verran tunnustusta, että ovat kyllä kovapäistä ja sitkeää porukkaa kun näinkin kauan ovat pitäneet pelkillä kenttälapioilla puoliaan lännen huippu moderneja aseapu välineitä vastaan.

Nostokoukku

Riippuu tietenkin vähän siitä mikä ensiharvennuksesi katsotaan. Tehdäänkö raivaussahalla, moottorisahalla pikkuklapia liiteriin vai motolla ainespuuta.

Nostokoukku

…kansallisvaltiot haluavat päättää omista asioistaan….

EU:n osalta Suomi tässä itse päättämisessä varmaankin eturintamassa hoitamassa itse omat päätöksensä.

Nostokoukku

Olen sodan kulusta tietoinen lähinnä Ylen asiaohjelmien varassa. Tiedä sitten kenen propagandaa levittävät. Mutta vähemmän tuntuu siellä tietoa olevan tilanteesta kuin useilla palstalaisilla. Eräskin asiantuntija, taisi olla viime viikolla, kertoi että Ukraina syytää tykinammuksia menemään päivässä enemmän kuin Eurooppa ehtii kuukaudessa uusia tekemään. Toinen, eversti evp. mainitsi Venäjän panssareiden vanhanaikaisuutta epäilevälle toimittajalle, että on työläämpi tuhota 100 vanhaa tankkia kuin 10 modernia.

Nostokoukku

Lähellä olevia asioita olen aina kunnioittanut. Lapin laskettelurinteille ei ole koskaan tarvinnut lähteä. Omalla kylällä on vielä monta mäkeä, joita en ole pystyssä onnistunut laskemaan, ne on opeteltava ensin. Vaikka niissä ei olekkaan rinnejuottolaa.

Esillä 10 vastausta, 3,671 - 3,680 (kaikkiaan 4,408)