Käyttäjän nasser kirjoittamat vastaukset
-
No niin! Nythän täällä aletaan pysyä alkuperäisessä aiheessa, eli CS2234 Zama merkkisen kaasuttimen säädössä. Hyvä niin ja Oikein Hyvää Juhannuksenseutua kaikille sahojen rassaajille!
nasser 17.6.2020, 12:57Vieläkin ihmettelen, että mitenkä metsurien ansiot ja verotus sekä millä autolla ajaa liittyy millääntavalla Jonsered CS2234 moottorisahan kaasuttimen säätöön?
Nämä edellämainituista aiheista riitelevät pilaavat tämän topikin. Painukaa Suomi24 keskustelupalstalle. Siellä on juuri teidän ajatuksenjuoksulla olevaa keskusteluseuraa.
nasser 14.6.2020, 18:06Niimpä pirulauta olikin! Miten lie ohi mennyt etten huomannut. Saha on kasattu kiinnileikanneen sahan osista ja varmuudenvuoksi nuo mainitut osat pistetty uudet. Itse sylinteri oli naarmuton mäntä oli senverran naarmuinen ja renkaat kiinni että uusiksi meni. Sain sahan ilmaiseksi paikalliselta pienkonekorjaamolta ja ihan mielenkiinnosta kokeilin saako sen toimimaan ja hyvin alkuun pelasi vaan tuon seisokin jälkeen tuli nuo ongelmat. Jospa ne ratkeaisivat kunhan pääsee taas perussäätöihin ja siitä hienosäätämään.
Kiitokset nimimerkille Pavekka
nasser 14.6.2020, 16:01Palattaiskos tästä ”Suomi24” keskustelutyylistä kysyjän aiheen pariin.
Itsellä on ko 2234 ja ei ole löytynyt tyhjäkäyntiä. uuttaosaa kampiakselin laakerit ja tiivisteet, mäntä renkaineen, sylinterin tefloniset imukanavaohjurit ja viimeisenä kaasutin. Kun kasasin sahan vanhalla kaasuttimella niin pelasi jonkinaikaa ihan hyvin, mutta pitkän seisokin jälkeen ei toiminut uudellakaan bensaseoksella joten tilasin uuden kaasuttimen ja tökkäsin sen paikoilleen. Käyntiin lähtee ja ottaa kierroksia mutta ei pyöri tyhjäkäyntiä. Nyt olen jo pöritellyt säätöruuveja vaikka mihin suuntaan joten perussäädöistä ei tietoakaan. Mitkähän mahtais olla säädöt? Säätötoppareita ei uudessa kaasuttimessa ollut eikä tullut ruuvailtua suuttimia kiinni että olis saanut perussäädöt otettua ylös. Saha on vähän sahattu.