Käyttäjän MJO kirjoittamat vastaukset
-
Montako metsuria Ammatti Raivooja, MJO ja Puun takaa aikoo palkata kun noita ”ahnaittein palkansaajien käsittämättömiä etuja” leikataan?
MJO ei palkkaa ensimmäistäkään, kun ei tarvitse. Turha ottaa henkilökohtaisesti. Katso ympärille mitä tapahtuu ja seuraa valtion velkakehitystä.
Ei ongelma poistu pistämällä pää pensaaseen.
MJO 15.9.2015, 13:18Jesse, nuo kliseet pitää kuitenkin paikansa. Vai miksi suomesta tuotanto on siirtynyt muihin maihin tai miksi juuri suomessa olevia yksikköjä suljetaan.
Innovaatiot olisivat hyviä, mutta kovin vähän niitä tulee verrattuna häviäviin.
MJO 15.9.2015, 11:56Hiluxmestarille täydet pisteet erinomaisesta kuvauksesta.
MJO 15.9.2015, 11:53Niin on joustanut. Tyytymällä 3% korotuksiin 5% sijasta.
Ei Kiitos. Sanoo myös työnantajat. Ei kiitos, tulee sanomaan Suomelle lainaamat pankit. Ei kiitos, tulee sanomaan euromaat kun suomelle kasataan tukipaketteja muutaman vuoden kuluttua.
Mitä jää Jeselle? Pelkkä ei kiitos.
MJO 15.9.2015, 10:46Pitkäparta
Sipilä on vain osakkeenomistajien asialla. Työntekijöiden etujen huononnukset valuvat suurempina osinkoina ulkomaille ja on pois kotimaisesta kulutuksesta ja hyvinvoinnista. Olen ylpeänä lakossa perjantaina rosvokapitalisteja vastaan.Muista olla ylpeä silloinkin, kun ”rosvokapitalisti” pistää lapun luukulle ja siirtää työpaikkasi aasian pojalle, joka tekee työsi hymyissä suin ilman saunarahoja ja lakkoiluja.
Jos ”rosvokapitalisti” ei pistä lappua luukulle, niin ei se ainakaan avaa uutta luukkua suomessa. Ellei kilpailukyky parane.
Ammattiyhdistykset ovat aikanaan saaneet paljon hyvää aikaan, mutta ovat olleet kovin huonoja joustamaan huonoinakin aikoina toiseen suuntaan.
MJO 15.9.2015, 10:33Eu ei ole määritellyt keinoja. 5% on kuitenkin niin paljon, että vaatii melko kovia toimia. Tottakai jokainen on sitä mieltä, ettei itseensä kohdistuva leikkaus ole oikea paikka leikata.
Yhteiskunta sopimusta yritettiin, mutta se ammuttiin alas välittömästi
MJO 15.9.2015, 08:34Suomessa oli varmaan miljoona asiantuntijaa (omasta mielestä asiantuntijaa) kertomassa totuuden, kuinka kreikkalaiset eivät tajua ja ovat laiskoja jne.. Kreikan täytyy säästää, eikä he tajua tilannetta.
Mitenkä on nyt tilanne?
Veikkaanpa, että euroopan keskuspankin pomot ovat jo ilmoittaneet SSS-miehille. Nyt laitatte maan säästökuurille. Muuten voitte alkaa katselemaan uutta pankkia seuraavalle lainaerälle. Jokainen varmaan tajuaa, ettei uutta pankkia ole olemassa, joka lainaisi suomelle miljardi kaupalla rahaa vuodesta toiseen.
MJO 8.9.2015, 13:25Ripustin itse saippuan palasia roikkumaan männyntaimikon ympärille. Saapahan nähdä onko vaikutusta hirviin.
MJO 9.8.2015, 09:46Ammatti raivooja:
Ja onhan Venäläiset olleet e. nostamassa Krimiläisten elintasoa.Ai ovatko ihan oikeasti? Kertoiko näin Johan Backman vai ihan itse putleri?
MJO 9.8.2015, 09:34Minulle sopii hyvin. Sitähän tässä voi viljellä mikä nopeasti kasvaa.
Ja kun hinta sopii hybridihaapa toimii siihenkin. Kymmenessä vuodessa aivan kelpo kuiturunkoa paaliin.Jesse on tuplannut jo hybridin kasvunkin. Muutaman vuoden kuluttua harjavallassa taidetaan kerätä hybridihaavikosta pari satoa kasvukaudessa. 🙂