Käyttäjän MJO kirjoittamat vastaukset
-
suorittava se jaksaa yrittää vääntää mustaakin valkoiseksi.
Hirviä saadaan kyllä kaadetuksi, mutta ongelma on ettei hirviä saa kaataa.
MJO 2.4.2017, 12:51Eteläsuomalaista metsänomistajaa häiritsee paljon enemmän, kun hirvet tuhoavat hänen taimikonsa. Verrattuna siihen, että 1000km päässä porot tuhoavat toisten metsät.
Jollei haitaa itse kokeva valita, niin turha valittaa siitä, ettei joku muu valita.
MJO 2.4.2017, 12:31Turha EU:ta on syyttää, jos Unkari rakentaa aidan EU:n moitteista huolimatta.
MJO 2.4.2017, 12:28Lappilaiset ovat ilmeisesti passiivista sakkia tai muuten ei asia kiinnosta. Kuka hännän nostaa, ellei kissa itse.
Susista mölisee ne, joille susista on haittaa.
MJO 2.4.2017, 12:17”Karavaani kulkee ja koirat haukkuvat” sanonta toimii tässäkin tapauksessa.
MJO 2.4.2017, 12:07Nykyään ei tarvitse ottaa lampaita enää riesaksi ja kuunnella niiden määkimistä. Voi asua uudessa kunnan rivarissa keskustassa ilmaiseksi ja hakea sosiksesta rahat elämiseen. Voi keskittyä vaikka jäniskoiraharrastukseen ja käydä jokapäivä jänisjahdissa metsästysaikana.
Taitaa olla tietyillä alueilla 100% varma, että jäniskoira on susien suissa ennen kauden loppua.
Susi on hieno eläin varsinkin kiikariristikon läpi katsottaessa.
MJO 31.3.2017, 12:58Joo Jessellä kääntyy takki helposti. Jos otuksen saa ampua lähes milloin tahansa, missä tahansa ja kuka tahansa. Silloin on turha syyttää muita.
MJO 29.3.2017, 15:23Suorittava:
Kovasti yritettiin sopeutua , mutta sudet vain eivät oikein oppineet elämään uudessa ympäristössään ja menivät matkoihinsa . : )
Mahtoivatko muuttaa ihan läntisen Suomen”turpeen alle”?
Ihan toimiva ratkaisu olisi sekin.
MJO 28.3.2017, 14:26Mitä riesaa Tolopaiselle on metsästyskoirista?
Mahtaa olla enemmän henkilökohtaista ”vihaa” koiran omistajaa kohtaa, kun riesaa itse koirasta.
MJO 28.3.2017, 08:03Kyllä Tolopainen kaikilla on oikeus jakaa ryssille rahaa. Ei metsämiehet siihen erityisiä oikeuksia tarvitse. Eikä sitä voi mitenkään estää.
Jos susi syö piskin, niin silloin se häiritsee piskin omistajaa, vaikkei sinua häiritsekään. Esimerkillistä toimintaa rajan pinnassa, ettei viherpiiperöt hypi joka asiassa silmille.