Käyttäjän MJO kirjoittamat vastaukset
-
Jotkut haluavat jesse viedä rahatkin hautaan.
vai että premium autot ovat huonosti varusteltuja? No ehkä jessen 15 vuotta sitten premium ollut.
Jesse Köyhälle se on ehkä paljon, muttei kaikille.
MJO 8.7.2017, 11:47Mulle on ja on ollut jesse ihan normaalia kymmenien tuhansien tappiot lähi vuosina, kuten kaikille n. 70ke auton omistajille.
MJO 7.7.2017, 21:06Täytyy ihmetellä jesseä. Kaveri osti juuri polttomoottorilla varustetun auton ja samalla on lähettämässä ne lähes suorintatietä paalaamoon.
MJO 5.7.2017, 23:02Jessen mielestä röörin volvon arvo romahtaa sähköautojen vuoksi, Tuskin jessen tuliterä polttomoottori pösön arvo kiertää samaista tiputusta. Jos sellainen rommaus tulloo
MJO 5.7.2017, 11:11Jesse on esittänyt täällä viimeisimpinä innovaatioina omasta autosta löytyviä asioita, jotka ovat olleet useamman vuoden saatavilla ihan vakiovarusteina lähes kaikkiin merkeihin (jopa pösöihin).
MJO 14.6.2017, 18:17Kehitys on siis kulkenut jo Pösön suunnitteluosastollekin. Audi, jonka melko tarkkaan vuosi sitten vaihdoin pois, oli automaattilaatikollaan myös varustettu käsivalintamahdollisuudella.
heh.. minulla oli tuo ominaisuus jo -99 malli Audi A6 ssa. Tervetuloa tälle vuosituhannelle jesse.
MJO 13.6.2017, 20:20Jesse
VW:n dsg-loota noissa tuppasi venyttämään ärsyttävän kauan eli mieluummin painoi hiukan kaasua että sai vaihtamaan. Ja nykäisi selvemmin.
Heh.. vai nykäisi jessen Touaregin DSG loota? Eihän dsg laatikkoa ole käytetty missään Touaregissä.
Jesse ei ole ikinä touaregillä edes ajanut, saati sitten omistanut.
MJO 27.5.2017, 01:33Vaikka ne pikkasen isoja koneiltaan ovat en kyllä mitään dieseltuhnuakaan halua.
jessellä menee usein tunteet ja jääräpäiset periaatteet järjen ohi.
MJO 26.5.2017, 15:13Minulla on sahana myös Raket 420 jostain 80-luvulta, ei koskaan ole korjattu mitään. Lähtee aina käyntiin paremmin kuin nykysahat.
Mistä tiedät, jollei sinulla ole monta uutta sahaa?
MJO 26.5.2017, 15:09Hilux:
sähköautojen kulutus on luokkaa 0,10…0,20 kWh/km eli sillä keskimäärin ajelee n. 3…6-kertaa pienemmällä energiamäärällä kuin keskiverto polttomoottoriautolla.
Eli parhaimmillaan 10 kWh 100km:lla. Tällä kaavalla yhdellä latauksella 85kWh akuilla ajelisi 850 km. Pikkaisen epäilen, ettei onnistu edes labra olosuhteissa.