Käyttäjän metsä renki kirjoittamat vastaukset

Esillä 8 vastausta, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • metsä renki

    Joo en oo saha tehtailla käynny mutta netistä löytyy korjaus manuaali stiilin 201 selle ni siellä oli kanskäytössä lämpö, että laakerit tipahtaa pois kun lämmittelee lohkoja ja asennus samoin lohkoja lammittämällä. <joo kylmäspray on hyvää. Ja nuo sahat ei oo tullu käyttö sahoiksi vaan keräilyyn. Niin ja itämailta taitaa se ulosvetäjäkin tulla mutta biltamaksi sitä haukuin kun sen sieltä ostin.

    metsä renki

    Sohitaanpa vähä muurahais pesää https://www.youtube.com/watch?v=pWIUpCOZ66E

    metsä renki

    Bilteman ulosvetäjällä oon vaihellu vanhempiin Huskuihin (162,254) laakereita lohkot yhdessä ja on vielä pelannut. Irrotusta helpottaa kun lämmittää lohkoa kuumailma puhaltimella ja asennus helpottuu myös kun niitä lämmittää.

    metsä renki

    Joo onhan se 490 isoine etukahvoineen huonompi erkonomialtaan kun ruotsalais sahat mutta luotettavuutta ei voi moittia.

    metsä renki

    Miten siinä uudessa stiilissä(462) on enepi voimaa ja vähenpi painoo kun uudessa husqvarnassa ja tulossa on vielä semmonen stihl MS500i saha.

    metsä renki

    Taisi ainaki sindaiwa 490 säätöruuvit olla D mallisia ite tein avaimen vanhasta radion teleskooppi antennista myöhemmin oon sahannu rautasahalla lovet säätöruuveihin että mensselillä onnistuu sääto. Hyviä sahoja kun kauppaa teki niin kauppias anto kaks mallia kokeille 45 kuutioisen ja sen 490 sen pasemmin pelas pölylumessa 490 varaosia saa kaikilta teräosan jälleen myyjiltä ja ovat edullisia.

    metsä renki

    Joo eli vaatii kampikammion ylä osan 350 sestä koska 345 sylinteri on pitkämalli ja 346 lyhyt. Omaan sahaan on tulossa kiinalaiset korvike osat joten koitetaan miten käy.

    metsä renki

    Joo sopii jos jako sama 0.325 tuumaa ja leikuu leveys on noissa ketjuissa sama koska 1,3 millin ketjussa on ainaki orgonissa vetolenkki 1.5 milliä paksu muualta kohtaa kuin siitä osasta joka kulkee laipan urassa eli leikuu leveys on sama,leikuu tehon eroa et varmaan huomaa. Tietysti ketju ja laippa on hieman painavampi ja leippa jäykempi. Niin ja kestävyydessä vetolenkki ja vetoratas periaatteessa kuluu vähemmän mutta ketjujen pitäis kestää katkeamista yhtä hyvin koska vetolenkit siltäkohtaa yhtä vahvat ja niitit uhtä pitkät.

Esillä 8 vastausta, 1 - 8 (kaikkiaan 8)