Käyttäjän mehtäukko kirjoittamat vastaukset
-
Sai pyyhkiii leppiin näppisä (tapasi tyhjän)
mehtäukko 3.11.2017, 07:27Kun latva lahhoo niin oksa kovvoo…!
mehtäukko 3.11.2017, 07:12Ei kenenkään- elukat ja raatona valtion omaisuutta.
Armeijan harjoituskohteena oivallista elävää maali-ainesta!? Ja nimismiehen takapihalle huutokauppa…
mehtäukko 3.11.2017, 06:45Niin. Tähän saakka tässä asiassa ei ole ollut minkäänlaista kismaa, olipa minkä roolin takki päällä tai päällekkäin.
Muistettava on reaaliset pelimerkit suuntaan ja toiseen.
mehtäukko 2.11.2017, 07:52…sivu 6…
mehtäukko 2.11.2017, 07:05Minun lahjani Isänmaalle on entistäkin voimallisempi metsätaloustoiminta!
Luonnon otan huomioon aivan kuten ennenkin.
mehtäukko 2.11.2017, 07:01”..Kasvullisen metsämaan suojelua minä ainakin vastustan viimeiseen asti ” kertoo Taneli. Ja samoin.Ehdottomasti.
Ei voi olla järjettömämpää elinkeino- ym. politiikkaa, että vuosikymmenten panostuksilla ja työllä tuhotaan aikaansaatu hedelmällinen hyvinvoinnin mahdollistaja hyvin laajalle sektorille. Pähkähullua hurskastelua Vihermafian hyväksi!
Koko aatteessa eniten kipunoi peri-aate, jossa tuulenhuuhtomat perseet kukkoilevat toisten omaisuuden kimpussa, laittamatta ,-kun sitä ei saamattomuuttaan ole-, latin latia omia uhrauksia.
Niiltä, jotka ovat panostaneet elinkeinoonsa, haluttaisiin mieluiten korvauksetta sitä ja tätä. Ja niitä ruikuttajia riittää.
mehtäukko 1.11.2017, 14:04Siementen kylmäkäsittely…??
Ei siinä oikeassa työn touhussa kannata ajatella kaiken maailman sulkasatoja.
Pää-asia että itse homma on tarkoituksenmukainen. Esim. nyt teiden jäädyttyä on kulkukelit mainiot.Samaten kylvökone-yrittäjä voi mielellään jatkaa kauttaan syksystä. Keväällä moni ”höyrykattila” palaa pohjaan kiireen keskellä.
mehtäukko 1.11.2017, 09:38Jos ei ”takakesää” tule ja lämpimiä, olosuhteet ovat mitä mainioimmat niin konekylvöönkin, mätästykseenkin.
Tiet napsahtavat jäähän ja muuta mukavaa.
mehtäukko 1.11.2017, 09:27” Käräjäoikeus on hylällyt kaikki kanteet näyttämättöminä…”
Jos kuvittelisi tilanteen, jossa mo olisi myynyt yhtiölle puuta vuosittain kymmeniä vuosia taaksepäin. Hintatason nopeaan alenevaan muutokseen ei löytyisi varmuudella muita tekijöitä ja jos ”käryn” jälkeen hinta olisi vain palautunut jostain syystä ”entiselleen”.
Siitähän joku voisi päätellä jotain?