Käyttäjän mehtäukko kirjoittamat vastaukset
-
Niinpä moiseen vatulointiin on turha puuttua.
Ei mitään uutta auringon alla.
mehtäukko 29.7.2017, 05:37Ei lypsävää lehmää raski ampua.
Sijoittajasta ei voi puhua,-elinkeinosta, vähän harrastuksestakin.
mehtäukko 28.7.2017, 20:20Aloituksen kysymykseen viitaten en lähtisi suoralta kädeltä tarjoilemaan ”ylihintoja”. Siinä on oltava muitakin painavia seikkoja kuin naapuritila.
Yli 20ha:n hyvä palsta hyvien kulkuyhteyksien varrella painaa jo vaa`assa enemmän.
mehtäukko 27.7.2017, 19:18Siinä on tekemisen meininki!
mehtäukko 27.7.2017, 18:57Joivain ”…Milläs oikeudella se Mehtäukko täällä lipsuu ja käyttää oikeutta, jota toisilla metsänomistajilla ei ole, ei ole edes toisilla urakoitsijoilla. Kuorii kermat päältä…”
No nythän Joivain potaskan laukaisi!
Näyttää vahvasti siltä, että joku puunostajiin nähden neuvottelukyvytön ja kuumehoureessa välinsä pilannut metsäläinen yrittää epätoivoisesti saada uintiliikkeensä kuntoon!!?
Se, että minä sotkeutuisin tuohon juoksupojaksi on turha luulo. Itse kukin tehköön makkaran mieleisekseen ja ainakin tuohon sävyyn sohlattua puukaupan parannusta ei kannata kukaan.
Nyt kun syylliset kehnouteen näyttää löytyvän urakoitsijoista, eipä voi muuta todeta kuin että otan osaa.
mehtäukko 26.7.2017, 20:08”Sen tekevät yksinoikeudella metsästäjät..”
En tunnista itseäni tuosta.
mehtäukko 26.7.2017, 11:02Vaikka olen kuoromiehiä, enkä tiedä Wanhanjätkän laulunharrastuksista!!?, niin sama on kaiku askelten!!
Edelliset olivat naulan kantaan!
mehtäukko 26.7.2017, 05:46Taitaapa olla sama logiikka kuin Vihervasureilla: umpikuja jossa ei valot edes välähtele.
Liiallinen ötököiden paaponta vanhojen metsien rauhoituksilla ja museoinnilla ampuu periaatteessa omaan koipeensa.
mehtäukko 24.7.2017, 20:40Jos kesäleimikko on kesäkorjuutien varrella tai kovien kankaiden takana, lähtötieto on totta.Satoi tai paistoi.
Liiottelua on nykyään luvattoman paljon.
mehtäukko 24.7.2017, 20:16Mutta entäpä tämä seikka: mo:n leimikkoa kilpailuttaa mhy, joka parhaassa tapauksessa on laatinut metsäsuunnitelman kaikkine perustietoineen.Eli ”tietoa” on.
Leimausluettelossa ”korjuukelpoisuus” usein liiotellaan kesäksi tai aina, vaikka kuvio olisi laaneineen suon takana tai peltotien päässä.
Muistikuvilla tai pöydän takaa ei todellakaan aina todellisuus kohtaa.