Käyttäjän mehtäukko kirjoittamat vastaukset
-
Voe hitto.Millähän avuilla ja keiden eduksi puhemiehistöön??
Minä kyllä luulen, että vaikuttamisen rahalliset takapirut löytyvät tahoilta jotka joutuisivat jostain luopumaan:
Luonnon”suojelijat” ötökkä-armeijasta, öljy-ja kivihiiliteollisuus energioistaan, puuvillateollisuus räteistä ja lumpuista…
mehtäukko 26.10.2017, 06:54Taas uskomaton kuperkeikka!
”Tohtorin” suuren hujausen kupla Joovainen epätoisessa yskähtelyssä ei saavuttanut yhtään mitään.
Häneltä haluttiin kymmeniin utopioihin käytäntöön soveltuva selitys.
Tuliko yhtään?
No nyt väittää keskustelut sujuvasti toisinpäin…
mehtäukko 25.10.2017, 13:13Tuota Jätkän juohauttamaa mh- insinöörien lotrinkia olin jo aiemmin esittämässäkin.
Kummallinen ristiriita, kun kehutaan kasvun vaikuttavuutta tai ei?!!
Mutta niinhän on hiilitasessakin vähintään kaksi koulukuntaa vaikka on ollunnunna samat aapiset!
mehtäukko 25.10.2017, 13:05RiistaPOLIIKKAA todellakin , jossa väreillä on väliä!!
Tiedän, että suurin osa meistä vain vaikenee junttauksen ja suoranaisen sorron edessä.Ajatellaan, että ja paskat: minkä näille juudaksille mahdat.
Kun vuosikymmenet ihmismielet manipuloidaa haluttuun suuntaan, tottahan todellisuus saadaan minkä makuiseksi on hinku. Sopivassa välissä kiikutetaan muualta varastettu kanto massoille näytiksi, salakuvattu video tai vain yksipuolista valheellista tiedotusta.Yle on tässä yksi sontakori.!
mehtäukko 25.10.2017, 07:16Vain hieman liittyen aloituksen aiheeseen, niin onhan tämä Suomen villi-elukka-politiikka melkoisen sekasortoista ja suorastaan välinpitämätöntä hallinnollista puuhastelua. Joskus hävytöntä sellaista.
Milloin sekarotuiset ”sudet” keräilevät kylien koirat. Hanhet,jousenet,kurjet,merimetsot … kukin vuorollaan sotkevat ja paskovat pellot, sadot ja tantereet. Hirvet lokkaavat mo taimikoita ympäri vuoden, villisiat lisääntyvät kyntämään pihat ja kasvimaat nurin…jne.
Kukin vuorollaan uhriksi joutunut äimistelee lehtien sivuilla tai tv-toosassa tuholaisten mahtia herrojen ja Vihreiden aatelisten jatkaessa teekutsujaan.
Virkakoneiston saamattomuus ja voimattomuus on todella ihmellistä. Onko pöljyys niin tapissaan, että jotkin luontodirektiivin suojelu-ukaasit menevät kansalaisten yli määräämättömään rajaan saakka??
mehtäukko 25.10.2017, 06:54Hatara seulahan tuolla toisaalta on ollut kun liikennettä on tullut vatukostakin oikein ryöpyllä.
Itse asiaa ei yhtään mitään.
mehtäukko 24.10.2017, 14:23Tuo on lopulta täyttä totta.
mehtäukko 24.10.2017, 07:38Aloitukseen palatakseni.
Kun ”jymäytyksen” jälkeen alkoi kova hyörinä korvauskanteille ja käräjöintiin, kellot alkoi kilkattaa välittömästi. Pienen sottailun jälkeen itsesuojeluvaisto sanoi pysymään kaukana moisesta ottelusta..!
Joku voisi mölähtää tuohon, että voihan sitä nyt viisastella. Niin, mutta vaikkapahan (tuskin) tuon rettelon mo:t suurella riskillä ”voittaisivat”, unohtaako sitä joku ennenkuin korkojen korot on kynitty?
mehtäukko 24.10.2017, 07:26No nythän tämä nuplahti ymmärrettävälle raiteelle..!? Olin jo luulevani, että näinköhän asioita on ymmärretty vuosien saatossa.
Olen todellakin sitä mieltä, että tekipä nuori ja edes yrittää mitä työtä tahansa, että vastikkeellisuus jotenkin toteutuu, se on parempi kuin lorviminen. Sairaus tai vamma on asia erikseen, mutta niitäkin taistelijoita löytyy.
mehtäukko 23.10.2017, 20:46Olen edelleen peri-aatteella oikeuden puolella vääryyttä vastaan.
Tämä oikeuskähinä on jo tarpeeksi metsätalouselinkeinon perustusta jyrsivä termiitti. Eikähän oikeus ainakaan lakkoilun voimalla suuntaansa muuta?! Vai pitäisikö?
Ne todisteet…