Käyttäjän Leevi Sytky kirjoittamat vastaukset
-
Mielestäni aihealueita on liikaa. Ehdotan niiden määrän supistamista enintään kolmeen:
– metsäaiheet
– koneet ja laitteet
– muuta metsästäOdotan mielenkiinnolla mielipiteitä asiasta ja perusteluja niille.
Ps. Ei solvauksia, kiitos!
En minäkään hermostu vähästä, mutta näissä Yliopen solvausviesteissä ärsyttää niiden tavaton tyhmyys.
Eipä grillijonojen kauhulta voi mitään älyllistä tekstiä odottaakaan.Ilmoittaudun Anton / Täystuho-taisteluparin kolmanneksi osapuoleksi, täten.
Kuten olen toisissa ketjuissa tuonut esille, Täystuho-nimimerkin takana oleva häiriintynyt henkilö on jatkanut solvauslinjaansa jo pitemmän aikaa.
Tulee sitten vastattua ilkeästikin, vaikka ei pitäisi reagoida mitenkään.
”Häirikön” alatyyliset ilmaisut ärsyttävät, ehkä siksi, koska ne ovat älyllisesti hyvin heikkoa tasoa.Anton provosoituu myös ja vastaa ilkeästi, jolloin tämä häirikkö poistaa solvausviestinsä…
Mitähän tämä palstaterroristi ajanee takaa kun hän poistaa herjaamisviestinsä välittömästi saatuaan siihen vastauksen?
Kiitokset haasteesta! Esteitä paikalle saapumiselle ei ole tiedossa tällä hetkellä.
Kyllä tällä täystuholla heittää aika pahasti yläkerrassa. Onneksi se on myös täystollo.
Harmillista kun tuo häirikkö, ”naapurilla täystuho” pääsi pesiytymään pälstalle. Hänellä ei ole mitään metsällistä asiaa, ainoastaan jaella solvauksia toisille kirjoittajille.
No sairas on sairas, ei kai se itse sille voi mitään. Toivottavasti laittavat pitkälle jäähylle tuon pers….Osaan tehdä koneremontin autoon ( vast )
Olen hitsannut luokat
Osaan rakentaa talon
Osaan tehdä riimuverkon
Osaan ajaa täysperä-autoa ( Eaton Fullerillakin )
Osaan metsurin työt
Tiedän missä on G-pisteMutta en osaa laittaa profiilikuvaa metsälehden keskustelupalstan omalle n-merkille.
Ps. Osaamisluettelossa ei ole mainittu kaikkea. 🙂
Mahdollisimman aikaisin keväällä. Kylvöalusta on silloin vielä kostea.
Tuolla sivun ylälaidassa on kaksi ruutua, joihin kirjoitetaan sp-osoite ja salasana kirjautuessa. Miten saisi jäämään ne tiedot sinne muistiin, ettei tarvitsisi joka kerran naputella pitkiä sanoja uudelleen ruutuihin?
Siellä ruuduissa ovat nimimerkkini ja jonkun salasanan merkit, eivätkä ne suostu sieltä häviämään. 🙁