Käyttäjän Leevi Sytky kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,251 - 1,260 (kaikkiaan 1,420)
  • Leevi Sytky

Olen aina mitannut öljyt purkin kyljessä olevien mittaviivojen perusteella. Kymmeneen litraan bensaa hieman yli kaksi viivan väliä jne..
    Tämä erillinen mittakammio-systeemi on tosiaan epämääräinen.

Leevi Sytky

Se on Husqvarna-2T öljyä. Neste-huoltamolta.

Leevi Sytky

Onhan se 60 kpl tuulenkaatoja aika paljon. Lelusahalla sahattuna. Heh heh!

Leevi Sytky

Ympäristöliike on oikealla asialla. Suojelualueita on lisättävä. Vesistöjen suojelusta on pidettävä erityistä huolta.
    Jessekään ei välitä/ymmärrä luonnonsuojelun merkityksestä yhtään mitään. Pääasia on ettei hirvet syö niitä haavan taimia.

Hemputtaja taas on uskollinen ”essonbaarijengille”, joka vastustaa kaikkea mikä liittyy Vihreisiin. Eikä hänkään ymmärrä mitään luonnon monimuotoisuuden säilyttämisen tärkeydestä.

Tolloja ovat.

Leevi Sytky

Mistä tämä outo pätkiminen johtuu?

Leevi Sytky

Traktorimoto saa lisäpinnoja siitä, että sen voi laittaa luppoaikoina muihin hommiin. Ja ilman muuta täytyykin löytyä kalliille traktorille lisäliikettä niveliin.

Leevi Sytky

Kisikii näkkyy olovan vankasti savolainen.

Leevi Sytky

Tästä Huskista on onnistuttu rikkomaan myös kärkipyörän laakeri. Laipassa on monttuja ketjun kulkualueella, sekä ylikuumentumisen jälkiä. Vetorissakin uusittava.

Leevi Sytky

Eikös ”ylioppilaat” ole pöllejä, joista on vain päistä parkattu parikymmentä senttiä? Kuorimaton osa piilotetaan pinoon.

Leevi Sytky

Tulihta-sana on jäänyt pois puhekielestä ainakin Pohjois-Savossa. 60-ja 70-luvuilla se oli hyvinkin yleinen.
    ”Määhän ehtimään tulihtapuuta.”
    ”Tiehän kahvitulet.”
    ”Lähetään tulihtalle vähä purasemmaa.”

Itse katselen nykyäänkin tulihtoimispaikan, jos olen metsähommissa kokopäiväisesti joitain viikkoja. Aamulla kun sytyttää tulet, niin saa vähällä vaivalla kunnon roihut sitten tauolla.

Läntisessä Suomessa ne taitaa kärvistellä nuotiolla? (Heh heh)

Esillä 10 vastausta, 1,251 - 1,260 (kaikkiaan 1,420)