Käyttäjän kmo kirjoittamat vastaukset
-
Ihmeellinen on luonto. Pedot syövät metsäpeurat ja koirat kohta sukupuuttoon mutta valkohäntien ja hirvien kantoihin eivät vaikuta sitä eikä tätä, niiden vähentäminen on pelkästään metsästäjien varassa!
Paremmilla apajilla kursseja ohjaa AI, Suomessa AY.
Voi hyvin mennä että vetyä ei suuremmin säilötä tai siirretä vaan vedyn avulla valmistetaan etaania tai metaania tai nestemäisiä polttoaineita.
Jos vertaa kaukolämmön tuotantoon niin vasta nyt alkaa edes sähköiset vedenlämmittimet yleistymään vaikka tekniikka sinänsä vanhaa ja yksinkertaista. Vedyn valmistus ja jatkojalostus saa jossain vaiheessa kunnolla vauhtia mutta ei vielä vähään aikaan, veikkaan.
Kiinassa astui voimaan 10/2024 uudet vaatimukset polttomoottoriautojen katsastuksissa: Yhtään OBD-vikavaloa ei saa palaa. Kuten Suomessakin, lähetetään korjaamaan ja pitää tuoda jälkitarkastukseen. Jos auto ei toisenkaan jälkitarkastuksen jälkeen läpäise katsastusta, valtio konfiskoi auton ja se romutetaan. Eiköhän tämä malli oteta käyttöön kohta Suomessakin.
FIN-EE linkki kolme päivää rajoitetulla teholla. Ilmankos palavan kiven polttoon perustuvalla tuotantoalueella sähkön hinta huitelee korkeuksissa.
Poroisännistä suurituloisimpien tulot ovat suurimmaksi osaksi petoeläinkorvauksia. Ilman susia kannattavuus romahtaisi.
Maailman suurimmilla automarkkinoilla, USA ja Kiina, sähköautojen markkinaosuudet on jatkuvassa kasvussa. Eurooppa seuraa tapansa mukaan perässä.
Voittehan te ne suonne vuokrata turveyhtiölle ja miettiä mitä tapahtuu jos turveyhtiö menee nurin.
Suomessa on tapana noudattaa sopimuksia ja velvotteita. Jos tuulifirma menisi nurin, voimalat sopimuksineen myytäisiin luultavimmin jollekin toiselle enerkiayhtiölle.
Eipä muuten Salpalinjan betonibunkkereitakaan purettu pois vaikka Puolustusvoimat taisi välillä linjata ettei niille enää ole käyttöä.
Fossiilisia hyödyntää myös putinin hallinto kuten palstamme trollauksista hyvin huomaa.