Käyttäjän KatriA kirjoittamat vastaukset

Esillä 5 vastausta, 11 - 15 (kaikkiaan 15)
  • KatriA

    ”Tarkentava ohje oli jatkaa rikollista toimintaa.”—> Tämän toiminnan jatko oli varmistettu suoraan Storalta joten vastuu heillä. Mikäli uutisointiin on uskominen.

    Tässä tilanteessa myös biologin, ELY:n, Storan, ym. sidosryhmien keskinäinen kommunikaatio oleellinen.

    KatriA

    Suorittava porras: juuri näin 👌🏻

    KatriA

    Husse; mikä rike? Konehan sammutettiin—muutenhan keskustelua ei olisi voinut käydä. Kannattaa selvittää asiat ennen kommentointia.

    KatriA

    Juuri näin A.Jalkanen! Itse olen kemianteollisuudessa ja toteutan toimintaohjeita jotka tulevat suunnittelupuolelta. Mikäli näissä ohjeissa/ ohjeistuksissa on joku vika niin vastuun ottaa aina suunnitteluosasto tai heitä korkeampi instanssi.

    KatriA

    Näin naisena täytyy kyllä todeta, että rintaliivikohu jutun kokonaisuuteen peilattuna on liioiteltu. Kukaan ei ole kyseenalaistanut, että biologilla ei ollut nähdäkseni henkilökorttia, kypärää ym.; hänhän oli kuitenkin työmaa-alueella. Kuskin reaktiosta päätellen niin hänelläkään ei ollut ennakkotietoa, että työmaalla oli myös muita työntekijöitä kuin hakkuuta suorittava taho.

    Olisin itse kyllä varmasti kuskin tilanteessa ollut vähintäänkin yllättynyt kun yhtäkkiä maastosta olisi tupsahtanut ihminen joka ensimmäisenä olisi syyttänyt minua rikolliseksi. Varmaan olisin saattanut sanoa jotain ei niin ”mediakelpoista”.

    Biologi toki teki työtään mutta videoiminen, tallenteen jakaminen&levittäminen, kuskin syyllistäminen ym. aiheutti sen, että varmasti jokainen videon nähnyt ajatteli juuri tämän kuskin olevan syyllinen raakkujen kuolemiin. Hänen on toivottu kuolevan, hänen päältään pitäisi ajaa 400 kertaa ja mitä muuta?

    Minusta tässä biologi on ottanut aika suuren riskin joka on suurempi kuin rintsikkakohu.

    On selvää, että kuski sai ohjeet ylempää siihen, että ajaminen jatkui. Siitä ei ole kahta sanaa! Ei siinä kukaan ilkeyttään tai huvikseen ole ajellut jos raakkutieto olisi ollut suunnitelmassa mukana.

    Itse suunnitelmaan liittyen niin yhdyn tämän lehden artikkelin asiantuntijan haastatteluun:

    Päijänteen metsänhoitoyhdistyksen myyntipäällikön Henri Mommon mukaan kaadettujen puiden varastopaikka ja puiden kuljetusreitti hakkuupaikalta varastolle ovat sen tason peruasioita, jotka selvitetään jo leimikonteon yhteydessä.

    ”AIka harvinaista ja yllättävää olisi, jos vesistön ylitys olisi metsäkonekuskin päätettävissä”, Mommo kertoo.  ”Metsälehti 26.8.2024

    Itse toivon juuri tälle suorittavalle taholle ja heidän lähipiirille voimia; kyllä totuus tulee esiin! Tsemppiä myös kaikille muille moto- ja ajokonekuskeille.

Esillä 5 vastausta, 11 - 15 (kaikkiaan 15)