Käyttäjän Kalle Kehveli kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 4,941 - 4,950 (kaikkiaan 5,508)
  • Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Kyllä se on kaukana luonnonmukaisuudesta, kun 30 tonnia hehtaarille levitetään lietelantaa ja vieressä kulkee joki tai järvi siintää pellon takana. Kaikki vedethän on pilannut maatalous. Turvepeltoja raivataan kiireellä lisää, se siitä luonnonsuojelusta ja hiilinielusta.

Kalle Kehveli Kalle Kehveli

En minäkään osaa ampua, mutta savikiekkoja lentoon olen joskus kiväärillä ampunut ja osunutkin. Lintuja samoiten kiväärillä lentoon ja osunutkin. Pokaaleja laatikoittain roskiin vienyt, mitäpä tuota niillä elvistelemään. Kuuroksi tullut aivan turhaan satojen tuhansien turhien laukausten takia.

Ps. Pienarilla ja ilmakiväärillä on paljon vaikeampi ampua kuin isommilla, pitempi luodin piippuaika vaatii hyvän jälkipidon osuakseen. Hyvä ampuja treenaa ja opettelee aina näilläkin.

Metsät on jo nyt kaupungeissa, omistus tulee keskittymään sinne joka tapauksessa. Asiat voi hoitaa netin välityksellä, ei tarvetta edes itse käydä metsässä. Hyvä niin, en näe mitään syytä tukea maaseutua ja pitää koko suomea asuttuna. Tämmöistä tarvetta ei enään voi perustella mitenkään. Jos joku haluaa asua maaseudulla, niin asukoon, ja maksakoon itse asumisensa.

Kyllä aurausalueilla varsinkin riekkoa oli paljon, lisäksi kanalinnut saivat kivensä aurausalueilta hyvin. Ei tarvinnut mennä tielle ammuttavaksi.

Hirvikantaa ei saada alas, niin kauan kuin kepu puolueena on olemassa, näin puuston kasvussakin menetetään kepun takia paljon. Porot ovat vieläpä pahempia kuin hirvet, ja taas kepua kiitetään.

Aivan ylivoimainen maankäsittely tavoista ja puu ja marjat kasvaa aivan pöljänä.

Minä olen nähnyt hirvenpesänkin, makasi aina saman kuusen alla.

”Erityisesti ympäristöasioissa tämä Neuvostoliiton ja DDR:nkin perintö elää meillä hyvin vahvana.”

Venäjällä ja muissa sosialistisissa valtioissa, vihreet saa pamppua ja lujaa. Kyllä nämä tekoset on kotikutoisia.

Toisaalta nuo haistelukoirat estävät kaiken rakentamisen ruuhkasuomeen, niin jää jotain muuallekin.

Vaikuttaisi 5-6 hirven laumalta.

Esillä 10 vastausta, 4,941 - 4,950 (kaikkiaan 5,508)