Käyttäjän Kalle Kehveli kirjoittamat vastaukset
-
Näitä jk-metsiä minäkin olen joutunut uudistamaan kymmeniä hehtaareja. Onneksi siihen ennen sai tuen.
Jos suot on oikein ojitettu, niin metsänkasvatuksen onnistuminen on lähellä 100%. Ehkäpä 25% soiden ojituksista on tehty väärin, jolloin veden pinta suoalueella ei laske tarpeeksi. Itse olen korjannut paljonkin näitä väärin ojitettuja soita ja hyvin kasvaa.
Kertoo vain että lainsäädäntö ei toimi. Täysin metsästettävä laji. Kanta paljon suurempi kuin merihanhella.
Minulla on sellaisia soistuneita alueita, joiden puut on joskus 1800-luvulla kaadettu kirveellä ja poltettu tervaksi. Nyt näiden kantojen päällä on metri turvetta. Näitä kantoja löytyi paljon kivennäismaan rajasta kun ojitin.
Kemerahankkeet maksavat noin 5x enemmän kuin itse järkevästi toteutettuna. Koko tietä tarvitsee vain harvoin korjata.
54 m3 puusto on pohjoissuomessa aivan normisuo. Kaikki toimet sallittu.
Samaan riviin kuuluu kaikki koijarit. En hyväksy veronmaksajien rahojen väärinkäyttöä ikinä.
Sipilän saamat tuet valtiolta, eli yli 30 miljoonaa kertoo tämän maan erittäin pahasta rakenteellisesta korruptiosta. Lisäksi joka tämän hyväksyy pitää olla helvetin tyhmä tai kepulainen.
Hankintakauppa kannattaa varsinkin jos on koneet ostettuina ja maksettuina. Peruutuspeiliin ei katsota.
Siinäpä suomen tulevaisuus, jos ei tukita äkkiä rahareikiä. Nyt kansallisomaisuutta jaetaan hyväveli-järjestön jäsenille surutta ja jätetään palkansaajat ja eläkeläiset maksumiehiksi.
Hva 345 fxt ja 555 fxt. Tykkään huskin hyvistä valjaista, kahvalämmitys ehdoton, hyvästä käynnistyvyydestä, nopeasta kiihtyvyydestä ja ennen kaikkea peukalokaasusta. Keskimmäiset sormet kun on pyhitetty muuhun käyttöön…