Käyttäjän Kalle Kehveli kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 4,511 - 4,520 (kaikkiaan 5,497)
  • Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Yleensä kuoleman tapauksiin liittyy myös viina. Mönkijä on kovapäiselle vaarallinen niin kuin autokin. Minä olen käyttänyt mönkijää aktiivisesti 20 vuotta, eikä yhtään vaaratilannetta, mutta olenhan minä paljon parempi kuskikin kuin muut.

Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Mönkijä on ehdoton metsätöissä. Jää virtaa oikeaan työhönkin ja kaikki tarpeellinen kulkee mukana. En ole enään super-mies.

Kaikki tulot yhteen ja vero niiden mukaan. Veronkiertoon kehitetty pääomatulo pitäisi lopettaa täysin.

4 hydrauliikkaletkua ja 1 suuntaventtiili paskaksi 2 päivän aikana. Ei tule kuin menoja… perk…

80-vuotta sitten ei ymmärretty turpeen päälle mitään. Nyt siitä saa lähes kaikkea, mitä yhteiskunta tarvitsee.

Työn jakaminen olisi hyvä asia. 6 tunnin työpäivä, lisäisi työpaikkoja jopa 25%, ehkä enemmänkin kulutuksen lisääntyessä.

Rikkaille annetut rahat menevät vain pörssisijoituksiin ja osinkoihin, eivätkä tuota yhteiskunnalle mitään hyvää.

Kulutusta pitäisi saada lisää, joka tuottaa työpaikkoja. Tässä asiassa Trump oli oikeassa jakaessaan rahaa kaikille.

Kaiken energian ottaminen maapallon sisältä johtaa maapallon tuhoon.

Nyt rahaa jaetaan jo ennestään rikkaille. Jos haluttaisiin virkistää yhteiskuntaa, sitä jaettaisiin vähävaraisille. Kaikki menisi kulutukseen.

Maaseudulle jokainen työpaikka on arvokas. Ilmeisesti hallituksessa on sellainen ajatusmaailma, että yhteiskunta on ikiliikkuja, joka toimii ilman luonnosta saatuja raaka-aineita. Sipilä on ollut kepulle myrkkyä alusta asti.

Esillä 10 vastausta, 4,511 - 4,520 (kaikkiaan 5,497)