Käyttäjän Kalle Kehveli kirjoittamat vastaukset
-
Kallen sana on totuus, joka ei pala tulessakaan. Kaikkia ei voi miellyttää.
Hirvet olisi nopeasti ammuttu sukupuuttoon suomessa, jos kaksinaamainen kepujohtoinen MMM sen sallisi. Vihreät pitäisi saada mukaan tässä asiassa, koska hiilinielut kärsii hirvien takia huomattavasti.
Jos ei ilman koiria hirviä saa, voi lopettaa metsästyksen kokonaan. Läskimahat joutaakin pois metsistä pilaamasta oikeiden metsästäjien mainetta. Autoilla metsästävät hirvet (linnut tielle), ja näyttävät huonoa mallia nuoremmille. Nämä ovat sitten niitä ”suuria metsästäjiä”.
Maanvuokraa metsästyksestä pitäisi saada 3-4€/ha. Se pakottaisi metsästämään tehokkaasti, koska rahalle pitäisi saada hyötyä. Laittakaa maanne vain rahaa vastaan vuokralle.
Lampaita te olette. Itse sanoin metsästysvuokrasopimukset irti ja ammun itse omat hirvet.
Armeija aikana oli suurta hupia pudottaa naapurin kaminan piippuun räkäpää…
Pakkohan kepulaisten on pelätä sossua, vie vielä yhteiskunnan maksaman tikkarin suusta.
Lammas on arvoton teuraseläin, yksi maatalouden mätäpaiseista porotalouden yms. lisäksi.
Tolopaisen kanssa samaa mieltä. Laiskojen isomahaisten miesten harrastama koirametsästys ei ole välttämätöntä, vaan on palattava takaisin reippaaseen ajometsästykseen. Myös pelloilta ja lumilta jäljittämällä voidaan pyytää. Koirametsästys voitaisiin kieltää eläinrääkkäyksenä.
Saatiin 300 kiloinen sarvipää ”rakkari” ja pari vasaporukkaa emineen, joita olen koko kesän ajanut pois mönkkärillä taimikoiden kimpusta. Pojille 10 pistettä ja papukaijamerkki?