Käyttäjän Kalle Kehveli kirjoittamat vastaukset
-
Minun ehdotus on kepulismia, ei kommunismia.
Minulle voisi myydä välittömästi valtion rahoittamana 1000ha lisämaata, ja jonka lainat saan sitten muutaman vuoden päästä anteeksi.
Kenelläjään ei pitäisi olla miljoonatuloja, yhteiskunnan pitää pystyä verottamaan rahat yhteiskunnan, meidän kaikkien hyväksi. Jos siinä oltaisiin onnistuttu, torniosta menisi moottoritie helsinkiin ja rautatie menisi lähes joka kylään. Autoja tarvittaisiin vähemmän.
Talvivaara on imuroinut rahaa ulkomailta suomalaisten hyödyksi. Lisää tälläistä, tosin jätevedet voisi hoitaa sitten paremmin.
Metsähallitus on niin paha markkinahäirikkö, että sen soisi siirtyvän jatkuvaan kasvatukseen ja pian.
Raha puhuu, ja ramppa kalkattaa….
Tollolla on työläisviha tullut verenperintönä. Muista kuitenkin muulloinkin käydä paskalla kuin vappuna.
Nykyään patruunat elättää työläiset ja työläiset elättää isännät, rooli on vaihtunut. Silloin kun keskiluokka on suurin, puhutaan kehittyneestä yhteiskunnasta.
Lehtikuusi ei ole sirkkelisahureiden mieleen. Itse sahailin niitä vannesahalla ja pihkaa oli paljon. Terän pesuveteen vähän fairya niin sekin harmi poistui.
Jep, malmia etsitään, mutta kaivoksia tulee vähän. Monesti ongelmat ovat paikallisia arvovalta kysymyksiä. Kärpäsestä tehty härkänen.
Vihreät on populistinen puolue, jonka kannattajat koostuvat tietämättömistä, helposti vedätettävistä ihmisistä. Heille voidaan syöttää mitä vain, ihmisen pitää kuulua johonkin joukkoon. Toisaalta poronhoitajat kusettavat vihreitä 100-0.
Luonnon suurimmat tuhoajat löytyy kuitenkin vihreiden suojelemista sorkkaeläimistä. Jokainen voi käydä katsomassa poronhoitoalueen etelä rajaseutua, miten luonnon aluskasvillisuus muuttuu aivan erilaiseksi. Vihreät siis kuuluvatkin luonnon suurimpiin tuhoajiin.