Käyttäjän Kalle Kehveli kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 4,421 - 4,430 (kaikkiaan 5,504)
  • Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Metsänomistajat ovat perinteisesti kepulaisia, jotka ovat nöyrää ja vähän yksinkertaista porukkaa. Lakki otetaan päästä, kun yhtiön mies ajaa autolla ohi 200 metrin päästä, ja anteeksi pyydellään, ettei yhtiö vain maksa puusta ylihintaa.

Kalle Kehveli Kalle Kehveli

Vihreät on täysin puhdas populistipuolue, yritetään vetää aina siitä narusta, mikä itselle on edullista. Todellista linjaa ei ole lainkaan. Ydinvoima ja tuulivoima ovat hyviä esimerkkejä. Tuulivoimakin tullaan vielä vihreiden puolelta kieltämään.

Säälittäviä nuo nykyajan ”metsästäjät”. Luonnossa kulkeminen ei onnistu enään ilman gps:ää. Lisäksi saalis etsitään autolla, metsään voi muuten eksyä ja siellä voi olla pelottava peikko.

Hyvinhän se toimii?

Jokainen tekevä ja pystyvä kaveri on vähintään muutamalta talolta sähköt vienyt.

Hirvienkin pitää syödä, minun kokemuksen mukaan puhtaat mäntytaimikot hirville kaikista maukkaimpia.

Tollon kommenttiin turpeesta ja pääomista: Minä olen jo pitkään todennut, että keskiverto poliitikko on tyhmä kuin aasi. Suu käy, mutta aivotoiminta vaatimatonta tasoa. Jokainen yritys heidän johdossa menisi nopeasti konkurssiin.

Kepukin keskittyy vain sorkkaeläinten määrän kasvattamiseen. Metsän-/maanomistajan etuja ei aja kukaan. Ristiriitaa on paljon puheiden ja tekojen välillä.

Noh, noh, korean muovikippo ei ole auto, pelkkä kulkuneuvo. Jenkkien vehkeet on kuin esihistorian ajalta, museoon joutaisivat. Vain saksalainen tekee auton.

Venäjän ansiosta. Se sai kunnolla turpaansa 1. maailmansodassa, niin voittajat päättivät, että suomelle pitää antaa itsenäisyys. Venäjän ei auttanut kuin vikistä.

Esillä 10 vastausta, 4,421 - 4,430 (kaikkiaan 5,504)