Käyttäjän kaapo123 kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 721 - 730 (kaikkiaan 887)
  • kaapo123

juu,ikävää,että metsää hävinnyt 300 ooo ha,maailmassa hävinnyt 10 milj ha

kaapo123

keskustan kannatus  10–12 % kait

kaapo123

Minä ole jo kauan sitten tiennyt kasvihuoneviljelykset.Ja Led-valoasiat

kaapo123

Forest Issues julkaisu:Puun pitää kasvaa hitaasti

kaapo123

No minä vain kerroin,tietoja on niin monen vuoden takaa minulla.

No nämä metsätaudit syntyvät kun tulee mutaatioita kuten nytkin coronavirus on muuttunut jo monestikin.Otetaanpa nyt sitten haapa.Haapa on Euroopassa saanut sienitaudin,kun ihminen on tuonut lisäysmateriaalia Eurooppaan.Eli tämä oisi ihmisen osuus eli ei ole varjeltu.Ihminen kuljettaa mantereilta lajeja ja sillai tauteja levitetään.Luonto ite myös luo sienitauteja kun tulee mutaatioita,kun kaava on geeni x ympäristö.Kirja Peter Portin Ne geenit Ne geenit tai Vuento Virukset ja Vuento Bakteerien Planeetta.Ihminen tuo haavankin tauteja pienissä populaatioissa ja siksi tulee mutaatioita helposti.Kasvusäkkejä alko jo kauan sitten kehittelemään esim.Biolan.Minun ei tarvitse uudistaa teoksia,koska jo kauan sitten tiedän kasvihuoneviljelykset ja Led-tuotannon kehitykset ja Led-valojen syntymiset maailmalla.Jne.

kaapo123

no minä olen pikkupojasta lähtien kulkenut metsissä ja kyllä siellä on isoja ja paksuja puita ja pitkiä välimatkan ollessa o.5m,terveitä puita ja välimatka on monessa kohtaa 1.5 m ja kolmekin isoa puuta on jne.

kaapo123

juu,puutarhoissa,kasvihuoneissa on vesiviljelykin,tavinto vedessä ja Biolan on tehnyt kasvusäkkejä esim tomaatille,johon voi panna 3 tomaatin taimenta ja säkissä on koko kesän ravinteet,vettä vain pistää

kaapo123

Suositan Efesolaiskirjettä luku 4

kaapo123

minä en nimittele ketään mielisairaaksi

kaapo123

Minä luen kaikkea tieto mitä on esitetty yleensä metsätieteissä maailmalla.En siis ammenna  tietoja kuten täällä yritetään väittää ja minun puolesta saa täällä haukkua minua hulluksi,pöljäksi,mielisairaaksi,vähä-älyiseksi,jos joku niin haluu väittää,jos niin haluaa,mutta ero on siinä,minä en ketään sano pöljäksi tai mielisairaaksi,hulluksi tai vähä-alyiseksi täällä,tässä suuri ero.Metsätieteissä on opinto-ohjelmat yliopistoissa ja vaatimukset

Esillä 10 vastausta, 721 - 730 (kaikkiaan 887)