Käyttäjän jees h-valta kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 21,011 - 21,020 (kaikkiaan 21,130)
  • jees h-valta

Hemputtajan kommenttiin sen verran jatkaisin että oli sitten liekki sitä tai tätä niin sammunut on joka tapauksessa. Meinaan elämän liekkien leikki näiltä keskusteluketjuilta.
    Mitä aiempiin keväisiin niin näin kuollutta ei minun kirjoitteluhistoriasta löydy.
    Toki kuuluu työstää ulkona ja oikeilla palstoilla mutta on näitä kommenttejakin keritty sentään viljellä.
    Olen myös paljon maasossa mutta myös koneen vierelläkin silloin tällöin ja ei aina enää viitsi tätä edes kurkata kun ei samana päivänäkään aina mitään.

jees h-valta

Ja mitä tulee ”männyn pahin tuholainen” kuten hän myös mainitsee niin pitää kyllä metsäkeskuksen metsäviranomaistakin ihmetellä kun hän suositti mäntyä istutettavaksi haapaviljelyksen viereen.
    Tuhoko siellä vai vetelä missä?

jees h-valta

Lassen metsän pahin rikkaruoho taas on minulle metsänuudistuspuu muiden mukana eli (kuten hän isolla) Haapa.

jees h-valta

Näin kevään taimetuskiireiden painaessa jälleen pitää kiitollisena todeta ainakin Satakunnan Riistakeskuksen myönteinen suhtautuminen edelleen hybridihaavan kasvattajaaan. Eli tämän päivän asioiden hoitelu tuotti jälleen sieltä toimitukseen akkupaimenaidan lisäosan jonka kytken yhteen viimekesän aidan kanssa yhdysjohdolla. Tämä kyllä mielialaa paransi tuon Metsäkeskuksen nuivan myrskytuhokäsittelyn jälkeen.

jees h-valta

Aivan järkkyä kielenkäyttöä kyllä ja ihmettelen ettei suljeta illoiksi pois palstoilta. Jos alkon tuotteet saa pääparan tuohon ulosantiin voisi kyllä esim. klo.17:00 olla raja jollion nikki sulkeutuu.
    Tai sitten lähettää lehdelle vakuuden että nuo törkyt loppuu.

jees h-valta

Joka ei POIKKEA piiruakaan lain tulkinnasta.

jees h-valta

Tässä on kyse kemera-lain erityskohteista joissa luonnontuho vie olemassaolevan metsän. Silloin pitäisi saada uudet taimet valtion kustantamina. Mutta se onkin sitten hiukan tiukemman tulkintaviidakon takana. Lähinnä sen näyttä päättävän Metsäkeskuksen viranomainen.

jees h-valta

Nyt muuten aivan viimepäivien myrskyt ovat kaataneet jälleen puita pohjois-satak. tiluksillani.
    Ja löytyi sieltä vielä talven alle jääneitä Tapanin-jälkeisiäkin aivan riittävästi.

jees h-valta

Kyllä noista puuntakusen listalta ainakin 80% on omallekkin kohdalle osunut. Eri vahvuuksissaan.

jees h-valta

Voi olla ettei saa vaikka muokkaisikin. Minä olen nyt törmännyt byrokraattiin joka löytää aina tarpeen mukaan direktiivejä ettei sitä sitten aleta kuusen jälkeen mitään lehtipuuta viljellä.
    Ainakaan kemeralla tuettuna.

Esillä 10 vastausta, 21,011 - 21,020 (kaikkiaan 21,130)