Käyttäjän jees h-valta kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 20,481 - 20,490 (kaikkiaan 21,141)
  • jees h-valta

Kuitupuunkasvattajalla oikea asenne. Ei hakata päätä seinään ja tehdä täysin turhaa työtä. Turvemaat olen nyt jättänyt H-vallassa siemenpuuasentoon männylle mutta aivan tasavertaisena olen ajatellut käyttää metsänteossa hieskoivua kuten olen aiemminkin jo tehnyt. Ja komeasti kasvava hies/mäntymetsä energiatiheydelle varhaisperattuna kasvaa.

jees h-valta

Lapsenlapsille!

jees h-valta

Hyviä mönkijän kärryjä pitäisi olla Metkossa näytillä.
    Löytyy hyrdaulista vetoa sun muuta tuki tärkeää. Jos on nössö veturi pitää kärryn tuupata, se on välttämättömyys.

jees h-valta

Kai se ponnistelu kuuluu myös palkatuille toimihenkilöille jotka saisivat ottaa aika tavalla uuden asenteen ja uudet hinnastot peliin.
    Maksajat hiipuu kun vapaaehtoisuus astuu kuvaan ja se on otettava kentältä tai sitten kutsuu kortisto.

jees h-valta

Taitaapi visakallo olla aivan oikeassa. Tuota olen myös miettinyt.
    Eihän täälläkään ”perse” ihan mitä tahansa kestä.
    Ja kun kokkarit romahtaa ja tiedetään että tilalle persut livahtaa niin se on sitten sanelut siinä. Kansa on kertomukset köykäisiksi havainnut ja nyt on tosi kyseessä.

jees h-valta

Juuri tuota on odotettavissa kun väkisin kasvatetaan havupuuta hyvin rehevällä, lehtomisella pohjalla jossa lehtipuu on luonnostaan se ylväs ykkönen. Minulla ei noita ongelmia ole koska tyrkkään kasvamaaan moisiin pohjiin vielä nopeampikasvuista lehtipuuta.
    Sinne jää alle kuin nalli kalliolle kuten sanonta kuuluu.

jees h-valta

Ei sitä maalajia kyllä yleensä ihan joka mättäästä ruveta analysoimaan pete ja tarkoitus olikin yleistää hyvän ojitusmätästyksen tärkeyttä. Kyllä sieltä kasvua silloin irtoaa ja joistain jopa laatuakin.

jees h-valta

Onhan ne sitten varautuneet jo monta vuotta.

jees h-valta

Ei pahalla anton mutta miten tämä jälleen liittyi aiheeseen?

jees h-valta

Jos vaan aletaan sopeutua ja kirjoitella.
    Sitähän tässä on vartoiltu että alkaisi haluja kommunikaatioon löytymään.
    Erityisesti kaipaisin ”alan fiskaaleja” peliin. Kauhiasti on kirjauduttu ja ollaan hiljaa kuin pieru sukanlahkeessa.
    Luulisi edes kritiikin saavan niskakarvat sen verran pystyyn että palautehaluja alkaisi löytyä.

Esillä 10 vastausta, 20,481 - 20,490 (kaikkiaan 21,141)