Käyttäjän jees h-valta kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 141 - 150 (kaikkiaan 21,139)
  • jees h-valta

    Kohta kait korotkin lähtee laskuun joten investointien tekoon vaan! Metsätalouden verotus antaa mahdiksen ostaa metsätilalle aivan oma avolava-auto joten voisi sen Suzukin jättää pelkästään pyhäpirssiksi, vaikka kirkkoreissuille. Toki hiukka arvokkaampi toisi statusta peliin.

    jees h-valta

    Piru ku on tullu käytyä raivuulla ja on aika huonosti jaksanut seurata keskusteluja. Täällähän on ”kerma” suorastaan loistonsa päivissä! Tekeeköhän enää ketään näistä virtuaalilapsuttajista mitään vai onko siirretty läppärin telakka uunin pankolle ja sätätään päivät pääksytykseen. Minusta raivuukelit ovat aika erinomaiset paitsi että lumi hiukka kiusaa. Tänään vedin het alkuun terän kiveen ja eihän sitä enää mettässä yhtä maukkaaksi puuhun purijaksi saanut. Mut muutama tunti, kun kerta pitkän matkan ajeli piti tehdä kuitenkin. Nyt sauna lämpiää ja pitihän tämä ”kuuma linja” kurkata. Missä vaiheessa Visan Suzuki jo peräkärryksi vaihtui, en jaksa ottaa selvää. Oli miten oli, molemmat huono metsäaskareille. Avolava, vaikka Ranger paljon ketterämpää kalustoa.

    jees h-valta

    Onhan se Suzuki sitten kehittynyt juu. Kun ite on ajellut tässä 2004vm:n jenkillä jossa on nelivetoa automaattilaatikolla joko hidasta tai nopeaa normaaliin ajoon ja sitten vielä itse ajatteleva nelikko joka toimii vain tarvittaessa. Kaikki pelkillä painonapeilla valiten. Mut koplaahan ne japsit pikkuhiljaa mut ajokokemus voi kyllä jäädä heikoksi ainakin pienemmissä. Lyhyt akseliväli tekee ajosta ainakin hangessa helposti nylpyttävää. Lyhyt tarina yleensä, harvempi jaksaa muutamaa vuotta kauempaa. Mutta kait sillä sen Visan vaihtovälin ajelee. Nelikko on kyllä hyvä kieltämättä mutta auratut ja hoidetut tiet metsään vielä parempi. Pieni nelikko hyytyy kyllä lähes yhtä nopeaan kuin kaksietuvetokin. Nykyautoissa vielä yksi riesa on levyjarrut takanakin jotka jäätyvät hankiajossa ja jopa pakkaslunta pöllyttävässä maantieajossakin. Siihen jos vielä on automaattikäsijarru niin metsästä pois lähtö päivän päätteeksi voi jäädä haaveeksi. Siksi ajan edelleen mieluummin metsäajot hiukka raskaamman luokan autolla ja jätän henkilöauton muuhun käyttöön. Varsinkin kun kuskaat samassa tilassa pensalle haisevia koneita jossa ajat ei tunnu ollenkaan oikealta mukavuudelta.

    jees h-valta

    Oho, minulla ei NIIN vanhaa jenkkiä ole ollutkaan metsäautona etteikö siinä olisi jalkatilan valo ollut. Noh, onhan pösössäkin sitten ovissakin valo että siten niitä ledejä sitten alkaa levitä ympäri autoa. Muut eurooppalaiset tulee pikku hiljaa perässä sisustan laitossa.

    jees h-valta

    Turvemaiden hakkuut loppuisivat pitkäksi aikaa jos vanha laki palautettaisiin. Siellä harvemmin männyt kovin järeiksi kasvaa.

    jees h-valta

    Toloppa ja tolopan ennusteet. Pitäisihän sitä Ukrainassakin naureskella nyt partaansa kun Venäjä lyötiin parissa päivässä. Vaan eipä ole lyöty ja hyökkää edelleen voimalla. Koko lännen sotakalusto ja neuvonantajat vastassa, sateliittitiedustelua jenkeiltä unohtamatta. Silti Venäjä parannellut asemiaan. Mutta mitä tulee vetytalouteen alkaa H-vallan vihreän vedyn laitos kohta valmistua, putkistoasennuksia ja laiteasennuksia tehdään. Tolopan ennustajaeukon pikku erheistä huolimatta. Myös nikkelitehdas takaa jenkeille ja euroopalle ammustuotantoa jota sitten kierrättävät Ukrainaan tuhottavaksi. Venäläisomistus siis kelpaa edelleen ja hyvin vointia koko satakuntaan.

    jees h-valta

    Hyvin se ranskalainen siellä pelaa. On kait uudella konseptilla aina haasteita. Mutta ranskisinssit olivat kuitenkin oikeassa, se toimii!

    jees h-valta

    Niin, videolla saha käyttäytyy aivan kuten omani eli alkuun kylmiltään kulma hiukan pitää rahinaa. Ja vapisee rungoltaan enemmän kuin pienen ajan kuluttua kun rasva kuumenevan teräksen myötä notkistuu ja alkaa seinämiltä varista hammastukseen. Minusta koko kestovoitelun idea pilataan jos sinne laittaa esim. vääränlaista vaseliinia joka on esim. jämäkämpää kuin alkuperäinen. Koska AINA rasva on muutaman varvin jälkeen putken seinämillä. Senverran tehokas hammastus on siirtämään rasvat syrjään. Mutta idea kait onkin siinä että notkistunut alkuperärasva elää siellä putkessa lämmetessään ja voitelee riittävästi hammastusta. Jos putki on kovalla pakkasella kylmä pitempään se tuskin on nykymetalleille kovinkaan kova haaste. En ainakaan meinaa alkaa rasvata. Katsotaan kuinka käy.

    jees h-valta

    Toloppa on siis vastaanottamassa niitä polkupyörien hakijoita hirvitorrakkansa kanssa. Mahtaako sillä oikeen pärjätä sille tankille? Tolopan suhteellisuudentaju on siitä erinomainen että vieläkin usko Venättän tappioon jatkuu minä päivänä hyvänsä vaikka sota on koht sillään kaksi vuotta junnannut paikallaan.

    jees h-valta

    Leikkikalu-Tilhissä vain on kahden kilowatin teho ja sitten on tämä c eli ryntäyskierrosteho otettu elektroniikalla avitukseksi. Kone on kevyt joten siitä olen kiitollinen että se on siinä asiassa nimenomaan leikin tekoa tuo sahailu. Kallishan tuo on nykyäänkin, oli silloinkin kun päästin pojan sen vapaasti oman makunsa mukaan Tilhi-kauppaan ostamaan. Sillä saa kyllä isohörppyisempääkin konetta. Kestovoideltu kulmavaihde on myös erinomainen juttu. On tuo kytkin jo muutaman vuoden kestänyt vaikka käyttäjiäkin on ollut monensorttisia. Mutta parasta että löytyi vielä kyliltä takaisin oikeisiin töihin. Ehjänä. Eli kun päivä valkenee kohti työmaata.

Esillä 10 vastausta, 141 - 150 (kaikkiaan 21,139)