Käyttäjän Husq165R kirjoittamat vastaukset
-
Minulla huolto hoitaa nuo.
Husq165R 9.2.2024, 20:36Reima vetää mutkat suoriksi.
Kato kun verottaja sponsoroi, ja lopuksi menee abc-bonukset. alvit ja verot ja kemerat samaan nippuun. Kaikki +merkkisiä. Vissi on hauska hahmo, muiden eläkelaisten tapaan. Jo erkaantunut todellisuudesta.
Husq165R 1.2.2024, 17:33Muutaman arvion mukaan 30 tuhatta maahanmuuttajaa tarvitaan Suomeen vuosittain. Maahanmuuttoon liittyvät ongelmat tulee pyrkiä ratkaisemaan, isoa tarvetta ei ongelmilla pois selitetä.
Persujen (na-fa) aiheuttama mainehaitta hankaloittaa jo nyt koulutettujen asiantuntijoiden saamista ulkomailta Suomeen. Kilpailu heistä on kova, muutkin heitä haluavat. Muurien rakentaminen rajoille ei Suomea elätä. Ei Impivaaralaisiakaan.
Husq165R 1.2.2024, 16:54Oli erittäin tärkeää että presitentin vaaleissa saatiin suljettua väylä jo ensimmäisellä kierroksellä sekä natsifasisiti- että kepuliporukan ehdokkailta.
Husq165R 9.1.2024, 16:58Visakallon valehtelut on joskus myös rajatapauksia. Ensin väittää kiven kovaa kuukauden verran bensankulutuksiaan raivuulla. Kymmenen muuta tivaa saman kuukauden ajan että ”ei voi pitää paikkaansa”. Sitten Visakallo ”muistaa” että siinä olikin naapurin metsät ja naapurin raivaukset mukana. Kun ei muuten selviä itse aiheuttamastaan suosta.
Eihän se kai sitten valehtelemista ole, asioita muistuu mieleen vaan vähän myöhemmin.
Husq165R 7.1.2024, 11:02C
Husq165R 6.1.2024, 19:49Mietin kaupassa että mistä se paatos ja pönötys noihin viereisiin viesteihin tulee niin valkosipulimajoneesin kohdalla sen sitten hokasin.
Husq165R 6.1.2024, 19:41Seurakuntien talousongelmat johtuvat pääosin jatkuvasta kasvatuksesta. Tai jos ei vielä niin ainakin kohta. Samoin kuntien ja sotealueiden taloushuolet.
Niin merkittävä on metsäklusteri! Ensi syksynä muusta ei puhutakaan kuin metsänhoidosta!
Husq165R 6.1.2024, 18:38Ilman muuta. Tarkkaile lähimmäisiäsi, raportoi poikkeavuudet.
Jos kyse tuosta hakkuutapakohtaisesta niin on outoa. Tosin onhan siinä kyse samasta kaupasta, vaikka eri hakkuutavoille omat taksansa. Olen itsekin joskus kysnyt että annapa hinnat vielä siihen tapaukseen että jätetään tuo pieni eh kokonaan pois.
Olisi ostajan outoutta, jos enemmän kiinnostavia ei pyrkisi hinnoittelemaan alas päin vähemmän kiinnostavien takia.
Husq165R 6.1.2024, 14:15Liipasinherkkä ja veren haistava, päivystävä eliitti.