Käyttäjän Husq165R kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 171 - 180 (kaikkiaan 418)
  • Husq165R

Timppa: ”Minä en ymmärrä mitä tosiasiallista eroa viljelymetsän ja luonnonmetsän välillä on.  Samoja elementtejä löytyy kummastakin toki eri suhteissa.   Kyse on vain uskonnosta ei tieteestä.  Aiemmat metsänhoitajasukupolvet hoitivat…”

On tullut hyvin selville, ettet ymmärrä. Ja se, että kyse on (kohdallasi) vain  uskonnosta. Ei esim. metsän biologiasta tai muista ”tiedehömpötyksistä”.

Kun sanasta sanaan saman hesariin kirjoittamasi on nyt silmäillyt 15 kertaa niin vahvistuu se käsitys, että kun puuta on ja edelleen kasvaa niin kaikki on kunnossa. Sinänsä kätevää että sama pätkä mahtuu moneen kohtaan moneen kertaan, aiheesta riippumatta. Radikalisoitunutta uskontoa.

Husq165R

Niin. Aina voi laittaa savolaisvitsiksi, kun palstan ”tutkijoiden” asiavirheitä tarvitsee peitellä.

Husq165R

Että metsäninsinöörin (AMK) lopputyö on ”pienimuotoinen väitöskirja”. Nyt taisi vähän lipsahtaa.

Selailin junaa odottaessa erään AMK:n kirjastossa ”kovan aineen” lopputöitä. Noin 15 sivun lainauksilla oli useita as.3. Noissa harjoitellaan asiapitoista kirjoittamista.

Husq165R

”..eivät tunnu aina oikein pitävän totuuden kuulemisesta.”

Olisko ne kuitenkin melkein kauttaaltaan perustelemattomia/järjettömiä mielipiteitä.

Husq165R

Epäilen, että vk ei ole vielä 10-vuotiaan tasolla! Vaikka mittarissa ikää jo reilusti onkin!

Husq165R

Eivät kuivu, salaliittomaista panettelua. Meilläkin päin sataa tihuutti pari päivää yötä myöten.

Kurjen tiedonhankintaosasto

Husq165R

”Ei minulla sellaista teoriaa ole.”

Alkaa mennä jo vahvasti Vk:n juttujen suuntaan tuon sekoilun kanssa. Juuri se teoria on ollut nyt muutaman vuoden agendallasi, että miten metäojat ei kuljeta ravinteita. Nyt sitten hyvin kuljettaa.

Husq165R

AJ: ”En tiedä Visakallon luennoista mutta..”

Ei tiedä kukaan muukaan, ei vk itse, ei ne yliopistot jne. Saattaa johtua jopa siitä että niitä ei ole koskaan ollutkaan. Tuskin tämä esimerkki ketään enää varsinaisesti yllätti.

Husq165R

Naisen puute (Virtuualinenkin kelpaa!) ja ikävä näyttää vahvalta. Ja vielä joku Tukholma-syndrooma siihen kylkeen. Erikoista, kun ottaa sen menneisyyden tuskan mukaan. ”Ei hetkauta.”

Kilpaileva naaras hätääntyy. Turhaa lienee, ei perunakuopassa ruuhkaksi asti ole.

Husq165R

Jos on sen verran kouluja käynyt että tuntee prosentin käsitteen niin ei tuo kovin hankala ole. Maalaisliittolainen aktiivi kuljettaa 21 dementikkoa äänestämään, samalla kauppareissut. Ohjeistaa äänestämisen ja antaa kahvipaketin, jonka vajaakuntoinen osti juuri itse kaupasta. Kolme ”äänestyskyytilaistä” mahtuu helposti h-autoon, 7 reissua. 2000%

Noin ovat toimineet vuosikymmenet, toiminnasta on tehty TV-ohjelmakin.

Esillä 10 vastausta, 171 - 180 (kaikkiaan 418)