Käyttäjän husku550xp kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 81 - 90 (kaikkiaan 423)
  • husku550xp

Niin ja muistakaa se kalibrointi m-tronikille

husku550xp

Kuten monissa testeissä on sanottu, että tuo noin puolenkilon painon nousun huomaa sahaa käsiteltäessä. Kaikki on mahdollista eli voi olla huonompi. Itse en ainakaan ole ihan heti laittamassa, todennäköisesti en koskaan. Mutta käyn kyllä kokeilemassa, sitten vasta annan tuomion kyseiselle vekottimelle.

husku550xp

Sahatkaa sillä mikä teille sopii parhaiten

husku550xp

Osaa eli ei mutta tuolla stilhin ruiskulla on niin järkyttävä tehopainosuhde että sitä et kyllä säätämällä saa mitenkään paremmaksi.  En usko että huskilta on vuosiin tulossa tuota ruiskua kun vasta tuli nuo uudet mallit.

husku550xp

Olkoon sitten jätkä ja arto vaikka näin. Minä päätän tämän ”keskustelun” tähän. Minä en jaksa lähteä teidän lapsellisiin inkutuksiin mukaan. Olisi teidänkin varmaan jo aika kasvaa aikuisiksi.

husku550xp

Kommarien ulina on musiikkia korville. En tee jätkän kuvailemallakaan tavalla. Artoa taitaa ottaa aivosta kun ei hoksaa.

husku550xp

Arto olisi kyllä oikeassa jos rikkoisin lakia mutta kun en riko. Kuten sanoin olen löytänyt ratkaisun ongelmaan. Asioissa on pieniä porsaanreikiä…

husku550xp

Löytyyhän tältä keskustelupalstalta rehellisiäkin kommentoijia. Arvostan hyviä työntekijöitä ja toivon sinulle hyviä hoitokohteita tulevaisuudessa ja hyviä raivuu ilmoja.

husku550xp

En muuten olisi. Niinkuin sanoin minulla on ratkaisu ongelmaan ja turhaan yrität kiistää sitä seikkaa etteikö nämä hinnoittelut olisi isommista kiinni. Arton mielestä minun pitäsi veloittaa 10e tunnilta ja maksaa 20e tekijälle. Olet sinä bisnesmies.

husku550xp

Metsänmies en teetätä muilla, olen itsekkin kokoajan työmaalla mukana ja olen myös keksinyt ratkaisun kyseiseen ongelmaan. Työmiehet ovat ihan vapaasta tahdostaan mukana ja tykkäävät. Ketään en pakota lähtemään. Meilläpäin ei ainakaan kone pääse kaikissa paikoissa menemään, eivätkä lähde mitään pikkupalstoja tekemään. Mitä tuohon seuraavaan hallitukseen tulee, niin silloin on nämä yhdistykset ja yhtiöt ovat kusessa, koska hehän tätä vilppiä harrastavat. Täytyy muistaa että he ovat ne jotka määrittävät hinnat ei aliurakoitsijat….

Esillä 10 vastausta, 81 - 90 (kaikkiaan 423)