Käyttäjän husku550xp kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 41 - 50 (kaikkiaan 423)
  • husku550xp

No ei tuossa 241:ssä ole vääntöä kyllä myöskään kovinkaan ihmeellisesti. Jos tuolle linjalle lähdetään niin sama ostaa 261. Hinta tarjouksessa 600e eikä ole paljoa painavempi kuin 241.

husku550xp

kuusessa ollaan juuri näinhän se menee kaasutin vehkeissä

husku550xp

Talvellapa tuo selviää kumpi kestää lunta paremmin ruisku vai kaasutin. Vahvasti veikkaan että tuo ruisku pieksee 100-0

husku550xp

Molemmilla olen sahannut ja mielestäni 201 parempi. 200 kierrosherkempi mutta 201 taas vääntävämpi ja ei hyydy niin herkästi kun sahaa isompaa puuta. 201 kahvat passaa käteen paremmin mutta onhan 201 tietysti uudempi malli ja uudemmassa on aina parempi ergonomia mitä vanhemmassa. Tekniikka kehittyy ja uskoisin stilhiltä jäävän kaasuttajat pois seuraavissa malleissa. Ruisku stilhin omistan ja en ole koskaan nähnyt niin varmasti käyvää sahaa. Kierrokset ei heittele missään tilanteessa ja talven hakkuita odottelen innolla miten toimii. Talvisarjaa siihen ei myydä koska stilhiltä sanoivat että se ei tarvitse koska siinä ei ole kaasutinta joka voi jäätyä.

husku550xp

Stilhin tuplahammas terällä tänäänkin raivattu. Jälkeä tuli 1,6ha ja sahuu aika 5,5h. Terä kun on laatua ja kunnossa niin jälkeäkin tulee. Pusikko todella tiheää

husku550xp

Minulle tarjosivat kylmäkahvaista 261 stilhiä hintaan 600e. Eipä sitä tullut silloin hankittua kun tuo 550xp oli tullut juuri ostettua.

husku550xp

959e on varmaan mark 2 hinta. Noita vanhoja malleja saa poisto hintaan joka oli omasta mielestä parempi kuin tämä uusi painonsa takia.

husku550xp

Echoja löysin hintaan 520e ja 550xp hintaan 630e. Hinnat on omasta mielestä aika vertailu kelpoisia.

husku550xp

Miten sen ottaa 50cc ammattisahoja kumpikin.

husku550xp

Mitä itse tuota kyseistä mallia testailin niin oli kyllä täysi pettymys. Kiihtyvys surkeahko, kahvojen asetelma myös huono. 550xp huommattavasti räväkämpi ja näppärämpi käsitellä.

Esillä 10 vastausta, 41 - 50 (kaikkiaan 423)