Käyttäjän husku550xp kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 311 - 320 (kaikkiaan 423)
  • husku550xp

Jos minä saisin tehdä jonssin ilmoittamilla hinnoilla niin olisin kohta miljonääri. Pikkutukin ilmoittamat hinnat ovat aikalailla oikeat jos puhutaan yrittäjä hinnasta. Mutta nuohan voivat olla yhdityksen veloittamia hintoja mitä jonssi ilmoittaa

husku550xp

Husqvarnaan ilmeisesti tuli yön aikana joku vika tai sitten ei kestä pakkasta. Sahaa viedään jo toista kertaa huoltoon. Ensimmäisellä kerralla vaihdettiin kalvosarja,huolellinen puhdistus kaasarille ja ajettiin uusi ohjelma. No tänään saha otetttiin työmaalle käyttöön niin paskat se mitään toiminut. Tyhjäkäynti hukassa ja sai repiä tosissaan käyntiin. Onneksi oli taas 201 mukana ja tein sille varsikseen samallalailla kuin videossa eikä mitään ongelmia ollut silläkään.

husku550xp

No eihän se ole mutta on esim lvi-alan yrittäjiä jotka perivät 90e tunnilta. Se kuulostaa minusta kohtuuttomalta ja sama homma rakennusalalla.

husku550xp

Sen voin sanoa että Niinistö on viimeinen ketä äänestän.

husku550xp

Halvalla teet jos 30e ja sisältää alvin.  Tuntus että tuollaisella hinnalla töitä riittää.

husku550xp

Jep huoltoon menossa mutta en usko että takuu korvaa. Ei korvannut 555:sen kalvojakaan

husku550xp

Tilhin omalaippa. Minusta liika kumana käynyt kun maalit suli laipan päältä

husku550xp

Minulla ei ole koskaan mennyt ketjupoikki 550:sä ja 1,3millisellä olen sahannut. 201:sessä mennyt kiinan ketjuja poikki mutta johtunee varmaan tuosta laipan lämpeämisestä.

husku550xp

Mikä tulkitaan isommaksi sahaksi? Itse en pidä vielä 560xp:tä isona sahana

husku550xp

Takerrellen se on pyörinyt niin kauan kuin muistan. En keksi muutako että kytkimessä tai vetorattaasssa on häikkää. Ei tuollakaan mahdottomia ole sahattu keväällä muistaakseni ostin.

Esillä 10 vastausta, 311 - 320 (kaikkiaan 423)