Käyttäjän husku550xp kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 231 - 240 (kaikkiaan 423)
  • husku550xp

Ei se ollut haistatus. Enkä missään tapauksessa tarkoittanut epäkohteliasuutena. Arvostan aseveljiäni eli muita metsureita Artoakin vaikka aika moni täällä häntä mollaa ja olen joistakin asioista erimieltä kuin Arto mutta puhuu hän myös asiaakin. Hyvä että sinulla töitä on. Itsellä linjanraivaukset käynnissä niin siksi asutusta riittää.

husku550xp

Kyllä siellä pitää olla päivällä kärvistelemässä jos asutusta lähellä. Kuumahan siellä on mutta kun lähtee oikealla asenteella ja varaa nestettä niin sitä huomaa ettei se olekkaan niin raskasta. Hehtaarejahan ei kerry niin paljoa kuin viileällä kelillä.

EDIT: osa tekstistä poistettu

husku550xp

Nyt raivuulta tultu ja lämpöä +33. Neljä tankkia  sahasin ja 1,3ha tuli jälkeä. Sahana autotune

husku550xp

Itse kulkenut normaalin päiväsaikaan. Ei saa työskennellä yöllä kun tuota asutusta lähellä.

husku550xp

Joo se on sillä oikealla moottorilla. Pieksee 545:sen 100-0. Itsellä 355fx hakusessa jos jostain löytyisi

husku550xp

Käy niin helvetin kuumana sahat että ei uskalla enempää sahata, pakko höllätä välillä. Eli autotunekaan ei osaa säätää itseään jos ei suuttimet siinäkään ole kohdillaan.

husku550xp

Näin minullekkin huoltomies väitti että 545fx säädetään erillälailla. Käski pyörittää L suutinta aukipäin

husku550xp

Tuskin alan pyörittelemään kun löysin tuon 345mallin. Paljon näppärämpi käyttää eikä tuo ennenaikaista parkkinsonin tautia. Todennäköisesti myyn sen jollekkin edullisesti

husku550xp

Niinhän se onkin

husku550xp

Juurihan tuossa mainitsin riippuu sahasta ja paikasta. Parhaimmillaan olen sahannut 555 sen 6 tankkia. Kerran oli viileä sadepäivä ja erävälillä sähkölinjaa raivasin 8 tankkia. Ei huvita pidellä sateessa pahemmin taukoja. Tosin myönnän että olin todella sippi ja seuraava päivä olikin löysempi.

Esillä 10 vastausta, 231 - 240 (kaikkiaan 423)