Käyttäjän husku550xp kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 151 - 160 (kaikkiaan 423)
  • husku550xp

Minulla ei ainakaan 550xp toiminut aspenin bensalla. Tyhjäkäynti hävisi eikä ottanut kierroksia kunnolla.

husku550xp

Puuki oletko tosissasi? Kyselijä oli mehtille lähdössä jossa on tukkiakin ja tyrkytät jotain ryobin akkusahaa. Tosin itsellä kyllä ei ole vielä kokemusta akkusahoista mutta mitä testeistä olen lukenut niin aika surkeita on ollut akun kestävyydet.

husku550xp

Tuohon on vähän vaikea sanoa. Kuinka paljon sinulla on isojenpuiden sahausta? Itse teen kyllä 201:sellä tukkipuutakin mutta jos alkaa olemaan paljon sylintäyteisiä niin otan tuon 550xp:een ja oikein jättipuut sitten otan 80cc dolmarilla.

husku550xp

Tuolla 545 hinnalla saat jo ammatti echon tai dolmarin. Siitä en tiedä mikä nuista on järkevin sijoitus. Olettaisin että ammattisaha

husku550xp

Muistaakseni 2016 malli on uudistunut malli tuossa 201:sessä ja siitä on kyllä saatu kaikki viat karsittua pois. Saha ollut nyt 2 vuotta ammattikäytössä ja muuta ei ole vaihdettu kuin vetorissa ja tulppa. Paremmin uppoaa terävä 201 puuhun kuin tylsä 241.

husku550xp

Naapurilla tuo 241 ja se on ainakin haukkunut sahaa. Osti 200 kaveriksi vaan ei tule sahattua 241:sellä kuulemma kun tuo 200 ottaa räväkämmin kiekat ja muutenkin ollut jatkuvasti huollossa, eli sen perusteella suosin ennemmin 543:sta se ainakin toimii.

husku550xp

Samaa mieltä kuin jätkä. Laita 201 vaikka ei minulla hirveästi ole kokemusta 543:sesta. Sen mitä olen kokeillut niin ei 201 sille paljoa tehoissa häviä mutta on sitte painoltaan paljon kevyempi. Muistaakaseni siinä on myös pysty sylinteri joka haittaa myös ergonomiaa.

husku550xp

Ergonimia vähän huonompi kuin 545:sessa mutta huomattavasti kierrosherkempi. Totuttelu kysymys ja on varmatoiminen ollut. Itse sahasin kyseisellä sahalla hehtaarin keskiarvoa pahalla kohteella. Tankki kestää noin 1h15min-1h30min.

husku550xp

201 on parempi kuin 200 vaikka sekin kyllä hyvä. Kahvat vain passaa käteen paremmin tuossa 201.sessä ja on vääntävämpi. Tosin en ole kyllä kokeillut kuin parin tankin verran 200:ta.  Osta se 201 et tule pettymään.

husku550xp

Muuten  toiminut ihan hyvin mutta kytkin meni säpäleiksi. Itse en tykkää sahata sillä koska kiihtyvyys on paljon huonompi kuin 555:sessa. Onse väätävämpi mitä tavallinen malli ja hiukan kierrosherkempi. Tankki kesto riippuu puustosta aika paljon mutta  semmosta 2tuntia kestänyt.

Esillä 10 vastausta, 151 - 160 (kaikkiaan 423)