Käyttäjän husku550xp kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 141 - 150 (kaikkiaan 423)
  • husku550xp

Jätkä puhuu asiaa. Tuohon kilpailuun niin 201 vie voiton koska sillä jaksaa tehdä pitemmän päivän ja ketterämpi käsitellä lisäksi säästää keveytensä ansiosta paikkoja niin saattaa metsuri hyvällä tuurilla kestää eläkepäiville asti. Käsittääkseni tukkimehtät tekee tänä päivänä moto ja suurimman osan harvennuksistakin. Eli tukkisahat turhia jos et ole pihapuun kaataja niinkuin minä.

husku550xp

Jos tarvii yli 40cc sahan joka hommaan niin silloin ei osaa teroittaa tai sahata. Tuolla pikku tilhillä menee kaikki puut suomessa jos vain tietää mitä tekee. Nuo isommat on ainoastaan pihapuidenkaatoon ja siinäkin vain klapeiksi pätkimiseen.

husku550xp

Et varmaan saakkaan mutta oletkos kuullut että tuommoseilla merkkiketjulla sahaa paljon pitempään mitä nuilla pilipaliketjuilla ja lisäksi ne säilyttää terävyyden pitempään. Elikkäs rahallisesti häviät nuilla halpaketjuilla

husku550xp

Minä selitän tämän nyt lyhyesti ja kokemuksella. Nimittäin lähes tulkoon kaikkia ketjuja on tullut testattua mm. oregon,arcer,topforest ja mitä näitä halpoja nyt on. Yhtäkään en niistä enää sahaani laita. Ainoat ketjut millä kannattaa sahata tulee huskilta ja stilhiltä.

husku550xp

Archeria on tullut kokeiltua ja voin kokemuksesta sanoa että ei tehnyt yhtään mitään. Jatkuvasti saa olla kiristämässä.

husku550xp

En tiedä mikä oli mutta ei toiminut aspenilalla voi olla että vettä seassa tiedä sitten

husku550xp

Ei minua ainakaan. Minä elätän heidät hankkimalla heille töitä

husku550xp

Onneksi täällä jokainen pystyy perustamaan oman yrityksen jos kerta niillä on niin helppoa. Siihen asti en välitä kommarien ulinasta yhtään mitään.

husku550xp

Itselle tuo echo ei passannut käteen. Kahvat ovat liika lähekkäin. 550xp tuntui kevyemmältä käsissä.

husku550xp

Niin ja echon 50cc ammattisaha painaa 4,7kg. Etkö tiennyt että 4,9kg on vähemmän kuin 4,7kg vai miten se meni?

Esillä 10 vastausta, 141 - 150 (kaikkiaan 423)