Käyttäjän husku550xp kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 101 - 110 (kaikkiaan 423)
  • husku550xp

Jos minulta kysytään että kumpaan olen ollut enempi tyytyväinen m-troniciin vai autotuneen niin ääni lähtee m-tronicille. Autotuneen on jouduttu ajamaan uusia ohjelmia mutta muuten olen ollut tyytyväinen. Tuossa m-tronicissa ei ole ollut mitään ja on hyvin yksinkertainen kalibroida

husku550xp

No se ei mainostakkaan olevansa ammattisaha

husku550xp

Ainakin tuo echon 501-sx on täysi paska. dolmarin se 40kuutioinen isäntälinjan saha pieksi tehoissa.

husku550xp

Mitä itse testaillut nuita echoja niin aika leluja olleet. Tehottomia, muovit halkeilee joka paikasta, kahvat ei passaa käteen, käynti häiriöitä. Plussaa annan painosta.

husku550xp

Ei sitä kukaan tuohon hintaan osta. Painoa liikaa tuon luokan sahaksi. Itse ainakin jätän väliin

husku550xp

Yleensä mitä olen nähnyt niin nämä raivaajat sahaavat liian pienillä kierroksilla. Anna vain rohkeasti kierroksia sille. Alussa kuluttaa tankin helposti tuntiinkin. Jos haluat kiihtyvyyttä niin laita pieni terä. Kyllä tuolla autotunella olisi hyvä välillä sahata kaasu pohjassa, muistaakseni säädettiin sillälailla että sahataan normaalia vauhtia 3minuuttia kaasupohjassa.

husku550xp

Itsellä vaati noin 100 tankillista ennen kuin tuli säätöihinsä. Nämä ilmahuuhtelu moottorit eivät ole mitään räjähdysmäisesti kierroksia ottavia. 555fx on ainoa joka ottaa rivakasti kiekat.

husku550xp

No nyt on vuoden ollut ja suurin vika ollut että kytkinmalja meni aivan murusiksi. Toinen vika oli että kun saha sai lunta niin saattoi aivan täydestä vauhdista sammua ja eikä millään käyntiin ennenkuin odotti että saha jäähtyi. Nyt on talvisarjat paikallaan mutta raivaukset on loppuneet tälle talvea, niin en kerennyt testaamaan asettuiko sammuilu. Vikaa sahasta ei löydetty eikä antanut myöskään vikakoodeja. Osta ihmeessä tämä uusimalli. Omasta mielestä paljon vääntävämpi ja tankki kestää kauemmin. Viat meni takuuseen.

husku550xp

Kyllähän nuo itsellä on aika varmoja olleet. Jotain kalvoja jouduttu vaihteleen huollossa keväisin.

husku550xp

Paskat niitä pidä virittää ja jos niitä mennään virittään niin yleensä se on kestävyydestä pois. Sahan paras viritys onse kun pitää ketjun terävänä.

Esillä 10 vastausta, 101 - 110 (kaikkiaan 423)