Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
Euroopan unionin tuomioistuimen ja Euroopan komission tuorein linjaus saattaa johtaa erikoislaatuiseen tilanteeseen, kirjoittaa saksalainen Auto Bild. Komission uuden laintulkinnan johdosta saattaa yksinomaan Saksassa päätyä 8,2 miljoonaa dieselautoa ajokieltoon. Tuo ajokielto astuisi voimaan jo tammikuussa 2025, siis alle puolen vuoden kuluttua. Taustalla on Auto Bildin mukaan tuomioistuimen juttu, joka koskee prosessimääräysten tulkintaa. Neuvotteluita käydään tällä hetkellä siitä, pitäisikö aikanaan autojen päästöjen mittaamiseen käytettyä NEDC-testausstandardia tulkita nykyistä tiukemmin. Jos nykyistä tulkintaa kiristetään, useimmat automallit eivät enää täyttäisi kriteerejä. Siinä tietoo katsastuksesta tulee se ajokielto. http://EU komissio on esittänyt, että tieliikenteeseen hyväksyttyjen autojen pitäisi täyttää niille asetetut päästöraja-arvot kaikissa tilanteissa, ei pelkästään NEDC-standardin mukaisissa käyttö- ja käyttöympäristöolosuhteissa. Tämä tarkoittaa, että autojen pitäisi päästä noiden raja-arvojen sisään myös esimerkiksi täydellä kuormalla ajettaessa, ylämäkeen kiihdytettäessä ja suomalaisittain myös melko kriittisessä talviajossa. Saksan liittotasavallan liikenneministeri Volker Wissing on lähettänyt asiasta kirjelmän ja osoittanut huolensa päätöksen vaikutuksista. – Tätä ei voida toteuttaa nykytekniikalla, ja se tarkoittaisi mahdottomia vaatimuksia tällä hetkellä tieliikenteessä oleville autoille, Wissingin kerrotan todenneen kirjeessään. Saksassa on pelkästään käytössä 4,3 miljoonaa Euro 5 -standardin mukaista dieselautoa ja 3,9 miljoonaa Euro 6 -standardin mukaista dieseliä. Vuonna 2014 käyttöön otettu Euro 6 -luokka on myös viimeisin luokka, eli säännöt koskisivat myös aivan uusia diesel-autoja. EU:n komission päätös ei koskisi tietenkään pelkästään Saksaa, vaan myös muuta Eurooppaa, Suomi mukaan lukien.
Mitä tapahtuu Suomen diesel-autoille?uroopan unionin tuomioistuimen mahdollinen dieselautojen päästörajoja koskeva linjaus tarkoittaisi hillitöntä ajokieltojen määrää
Nyt näkyy suuret sähköautojen lataus firmat olevan maksu vaikeuksissa. Kohta konkurssit raikaa
Nyky hallitus tyssäsi monta vihreän siirtymän suurhankkeita. Ajaa vielä ennalistamista saa nähdä meneekö aukkohakkuut kieltoon.
Timeksin tamineet viikossa menee jo aika likaiseksi, kuivilla keleillä pesu viikolopulla, märillä keleillä aina. Eivät kuiva likaisena.
Husqvarnan terällä ennakoraivasin 12ha 13pv viilasinko 3 kertaa koko alueelle. Ihan hyvin leikkas. Hyvin toimii sen viikon jos ei maa kosketusta.
Nyky venäjän autot ovat vanhaa mallia ei lisävarusteita hurraa. Laidasta nuorena työkaveri osti uuden 1500s Ladan. Päivällä sai iltapäivällä kaikki vikavalot paloi kirkkaana. Käytti huollossa ajoi hallista ulos sama homma. Ei ollut kauan se auto hänellä.
Eihän se ole sen kummempi kuin metsurin rukkanen. Hyvin on onnistunut loska keleissä rouherukkasella moottori sahahommat.
Jos olis pitänyt leipä raivuulla hankkia, se olisi ollut hyvin kapea ja läpinäkyvä. Juu laiskoilta miehiltä. Ihan ok työ kun tekee niin kuin muutkin työt. Hyvin pärjää paremmin kuin muissa töissä.
Juu hiertymiä tekee juuri raivausahan puolelle lonkatuen kohdalle. Siihen auttaa polveen asti ylettyvät bokserit