Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
Ne tekee säävarmaa verkkoa. Itse tein muutama vuosi takaperin Lähti kaikki lehtipuu ja muu haittapuu linjan vierestä pois. Olisko muut mennyt pakkolunastukseen tekevät sitten muutaman kuukauden päästä.. Noista mitä kaatelin linjan vieruspuita sähkö yhtiö korvasi ne mo. Moni mo möi ne sitten keväällä hankintana firmoille. Saivat kaksi tiliä.
Mielenkiintoista, että juuri nyt hyväpalkkaisilla aloilla lakkoillaan, vaikka he saavat hallitukselta merkittävät verokevennykset. En oikein ymmärrä tätä. Nuokin työntekijät voi sanoa irti johtaja ilman syytä ja ottaa toisen tilalle. Sen takia ne lakkoilee. Meillekin metsureille talvi työttömyys tekee ankeaa aikaa joka toinen vuosi puolella liitonrahalla tultava toimeen Päivät nollaantuu 12kk jaksoissa leikuri iskee 2kk jälkeen.
Yleis lakko Suomi seis. Loppuu työläisten sorto.
http://Tutkimus: Porot ovat osa havumetsien hiilensidontaa
http://Sehän ei tietenkään heidän toimestaan onnistu, työntekijät eivät omin päin kykene öljynjalostamoa ajamaan alas, eikä työnantajan organisaation ole pakko siihen osallistua. Kovasti saa johtoporras ahertaa jos 2000 tuöntekiän työt tekevät. Lisää lakkoja luvassa.
Suomi omavarainen sähköstä. Eli ei pitäisi pörssi sähkönkään paljon kallistua.
Menehän siinä muutama vuosi ennen kuin kaikki serti kokeet tehty. Menikö 3 vuotta jos oikein muistan kertoivat aikoinaan tehtaan kehittäjät.
<p>http://Neliveto – Wikipedia Todella vanhaa tietoa alkuaikojen neliveto juttu. Nykyään paljon kehityneimmät veto jutut Active Torque Split vetää 60-40 suhteessa ja tietokone jakaa vetoja pyörille.</p>
Moottori on kummiskin kunnon runkopalkeissa kiinni eli tehty vahvemmaksi runko siltä kohtaa, Sähkö autoissa pohja vahva siellä akku.http://Sähköautot ovat onnettomuustutkinnassa yllättävä, jopa hengenvaarallinen turvallisuusriski löytyy moottori lehdestä
Sähkö autot kolaritesteissä pärjänneet hyvin moni saanut 0 tähteä , Ei moottori suojaa on vaan pelkää muovia ja peltiä keulat. Subaru hyvä maastossa samoin moni muu japsi nelikko.