Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
<p>http://Pumppuyksikössä (A) polttoainetta pumpataan polttoainesäiliöstä kaasuttimen säätöyksikköön. Pumppukalvon toinen puoli on liitetty kampikammioon, ja se sykkii kampikammion paineenvaihteluiden mukaan. Polttoaine johdetaan kalvon tulo- ja lähtöventtiilien avulla imuverkon läpi tuloneulaan. Katso kuva 1. Autotune-yksikkö (AV) on kiinnitetty säätöyksikköön (B). Siellä tarvittava polttoainemäärä säädetään senhetkisen nopeuden ja lähtötehon mukaan. Katso kuva 1. Sekoitusyksikössä (C) sijaitsevat rikastimen läppä, kaasuläppä ja kiihdytyskanavat. Siellä ilma ja polttoaine sekoitetaan niin, että saadaan aikaan polttoaineilmaseos, joka voidaan sytyttää sytytyskipinällä. Katso kuva 1. 9.3 Toiminta Kaasutin toimii eri tavalla eri käyttötiloissa, joita ovat: • Käynnistystila • Joutokäyntitila • Osakaasutila • Täyden kaasun tila. Käynnistystilassa rikastimen läppä (katso kuva 2 E) on kokonaan kiinni. Tämä lisää kaasuttimen alipainetta ja polttoaine on helpompi imeä kiihdytyskanavista. Kaasuläppä (F) on osittain auki. Kuristinläppä (D) on kiinni. Kaasutin 9 Kaasutin AV AIR/FUEL MIX FUEL AIR A D B C AV AIR/FUEL MIX FUEL AIR E F D Kuva 1 Siinä tunen kaasuttimen toiminta huoltokirjan mukaan. Eli se perinteinen neula ei säädä , Vaan antaa kaasuttimelle tarvittavan määrän polttoainetta.</p>
<p>https://www.youtube.com/watch?v=hLrjxeLZQrs Tuossa oikein toimiva tune. Noissa edellisessä videoissa laakerit pyörinyt lohkossa. Onko voitelun puutetta vai muuta sitä en tiedä. Jos öljy ei ole riittänyt voiteluun laakeri kuumunut likaa ja juminut , Tuo kampuran kuluminen viittaa siihen.</p>
<p>9.9 Moottorin säätäminen AutoTune-yksikkö säätää polttoaineseosta jatkuvasti käytön aikana. Kaasutinta ei säädetä enää käsin H- ja L-neuloilla ja T-ruuvilla. Säädä moottoria, kun se on lämmin. • Autotune säätää L-arvoa, kun laite käy joutokäyntinopeudella. • Autotune säätää H-arvoa, kun laite toimii kuormaamattomana täydellä kaasulla. Terävarustuksen on voitava toimia vapaasti. Kun alla oleva vaihe käynnistyy, älä sammuta moottoria ennen kuin kaikki vaiheet on suoritettu. 1. Asenna terävarustus, joka on hyväksytty lisävaruste. 2. Siimapäätä käytettäessä on varmistettava, että suojuksen terä leikkaa siiman. 3. Käytä moottori lämpimäksi. Tämä vie noin 3 minuuttia. 4. Käytä laitetta 30 sekuntia täydellä kaasulla ja vapauta sitten kaasuliipaisin. Toista tämä kolme kertaa. 5. Anna laitteen käydä joutokäynnillä 5 minuutin ajan ( Tuossa korjaamokäsikirjan mukaan kun kaasutin purettu ja irroitettu säätö.)</p>
Kiinteä hintaisena laskut oli 80e luokkaa Nyt pörssi ollut 9kk laskut 40 e luokaa . Tänään näkyi lasku korkeimmilla hinnoilla näkyi olevan 48 ekua.
Juu . Olis antanut liikkeen hoitaa olis saanut uuden toimivan sahan. Bensa pinta oli ok. Mutta kone veti ilmaa bensan sijasta . Eikä se säätö auttanut mitään kertoi videolla.
Kuinkahan moni sääteli samin ohjeilla seosta. Mutta vika olikin aivan muuta. Kone veti ilmaa ja se laehenti seosta . Joka sahoja vähänkään korjaillut, Pitäisi ymmärtää jos käytös sahassa muuttuu siihen on jokin syy.
Robotti lyö koneet kasaan eipä niitä ihminen paljon tutki. Sama oli kerran kulma vahteissa laakerin toimittaja muuttui kone löi kasaan sitten oli susi laakerit se sarja oli maailmalla niitä meni meni paljon takuuseen.
Noissa kuukaudessa etenee pakkolunastus. Saa maanomistaja ropoja. suostumalla saa rahaa. Jopa vuosien päästä jos lunastus hinta nousee.
Hyvin noilla toimii takuu. Ei vain kestä itse rassailla takuun aikaan.
Tutuilla mennyt takuuseen koko saha. Eli uusi saha buuavan sahan tilalle.