Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
Mulla H auki 60 min eli 1 kierros L 30min eli puolikierrosta pikku terällä tosi pirtee säädöt tehty tähtiavaimella
Mulla palannut bensaa tälle raivauskaudelle 200 litraa päivätuotos 0,85ha jos litra hinta 2e bensa +öljy, olen säästänyt 400e verratuna muun merkin sahaan koko vuosi ajateltuna tekee kivan potin se ero niissä sahoissa…enkä rassa metsässä sahaa koskaan kun ei tarvitse ilmapuhdistimen putsaus kerran viikkoon. kulmasta kerran vilkasut rasvan lomalla putsasin sahan liasta siinä huollot ja käyntiin lähtee aamulla toisella nykyllä ja lämpimänä riittä yksi.ei hussen laatu ole huonontunut se on mennyt huimasti eteenpäin 545 valmis 2014 edelisiä vaivas muutamat viat. mut nyt kestää.
käyttöakselin rasvaus…kytkin puolelta rasvataan irrota pikari ja löysää putken kiriste ruuvit vedä pipari ja akseli ulos, akseliin rasvaa ja sisään, ihan normi vaseliini käy
Ei todellakaan ole nusa urakkaduuniin sahassa 2.2 kw raakaa voimaa….Mulla menee säätöhommissa 10 minuttia enkä sen jälkeen meisseliä tarvitse, sahausta 2 tuntia ja tankkaus. olen kuullut että toisen merkkiset kuluttaa 1 tunnissa saman määrän ja 200mm terä kaataa raivauksilla tarvittavan kokoluokan puun ihan hyvin ja on ketterämpi kuin iso terä.
Jos tähtiavaimella aukaiset kierroksen pohjasta niin silloin on kierroksen auki.
Olen mukavasti tienanut. kateellisille.
Jännä juttu tuo hirvikärpänen. Meillä hirvet tosi harvassa talvella ei jälkiä näkynä ollenkaan, silti hirvikärpäsiä metsät täynnä. lisääntyykö jäniksissä vai missä.
Sama mieltä aikoinaan tunsin 2 metsuria toinen joi kossua pullon aamiaiseksi, toisella kotikaljaa lekkeri eväänä sammui työmaalle kumpikin nyt eläkkeellä olivat tosi kovia työmiehiä(omasta mielestä) no joo aikaa 15v sitten. nykyään ruokasauhut tulee vetästyä vettä väkevämpää ei kulu työviikolla, ja ruoka kevyttä ja ravitsevaa sillä jaksaa sen 8 tuntia hölkätä kivasti taita ne alkikset ja kovat tupakka miehet fiktia savotoilla
Paljon jossitelua. kuinka paljon tulee kasvutappioita hoitamattomuudesta siihen verrattuna hirvet pikku riesa. aikoinaan meilläkin oli isoja hirvilaumoja ja suuria aukkoja nyt ne kyseiset aukot harvennus ikäsiä todella hyvä metsä jää jäljelle aikoinaan puhuivat että ei koskaan tuu metsää sille aukeelle hirvet tuhoo mutta väärässä olivat.
Vika kuvaus viittaa ilma vuotoon. onko kaasutin kunnolla kiinni sylinterissä. vuotaako sivu stefat. jos ne kosteet silloin vuotaa. eli ei saa kunnolla polttoainetta vetää ilmaa polttoaineen sijasta.