Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 3,401 - 3,410 (kaikkiaan 3,660)
  • arto arto

Käy koeajolla sillä mopon turbolla yllätyt, ei se koko vaan se voima ja vääntö. Mutta ymmärrän jos 8 gruisaat pieneltähän ne tuntuu.

arto arto

usko, että arton palstoilla on laskettu kymmensenttisetkin puut rungoiksi.
    Raja pitää vetää johonkin ja MH:lla se oli puli metriä korkea ja puoli senttia paksu. Kun jäävä puusto on kolme – nelimetristä, on kaikki alle 1,5 metriset aivan harmittomia, mutta niin vaan Metsähallituksen tarkastajat päättivät. Moni yrittäjämetsuri joutui lopettamaan, kun joutui paikkaamaan jopa satoja hehtaareita. Minusta se jälkien parsiminen on aina kaikkein vastenmielisintä hommaa……………………………… Tervetuloa kokeilemaan Mutta 1 savotan tekisit ja lentäisit pois. Meillä mennään noin kuin kerroin´. Sitä mo.t haluaa

arto arto

Märille keleille sievi. pakkaseen viikinki kore. Millä kaikki jäävät puut lasketaan kasvavaksi puuksi, eli kaikki pois paitsi jäävä puu. 35v eikä kukaan ole valittanut jäljestä. eli näin meillä.

arto arto

Hyvällä mielin. Näin ammatti metsurin näkökulmasta. töitä on riittänyt tänään toimistolla käväsin sain taas työmaita 10ha verran ja lisää tulossa. eli ei taantuma minulle ole vaikuttanut pikemmin lisännyt metsätöitä. Illat kirkasvalohoitoa päivät harmaassa metsässä toivoen että tulisi pakkaset.

arto arto

XT eivät tipu rinnankohdalla olevasta hakasesta ja lantiovyönkin kun aukaisee mulla ainakin jäävät hartioihin vielä kiinni täytyy kääntää taakse päin ennen kuin irtoavat. eli jos vielä saha koukussa menee. tuherteluksi…sivistetään tietämättömiä….Niin jokainen voi kokeilla kummasta irtoaa helpommin koukun pikalukosta vai koko valjaat sahan mukana kentälle.

arto arto

Huhut kertoo 3 huollot ilmaseksi ja taulutelkku. vaihto volkkari ei tahdo kelvata kelvata kellekään.

arto arto

Muutaman kerran tarvinnut pika irrotinta, aina ampparin pakoon juoksussa edessä niin sakea risukko että sahan kanssa ei olisi päässyt minnekään, ja olen aina testannut että toimii sitten hätätilanteissa. Tiedä milloinka oikeasti tarvitsee, se todella irtoa nopeasti sitten kun tarvitsee.

arto arto

Pikalukosta se koukku irtoaa, ei se muuten lähde särkyy lonkkatuki. Minulla oli reppu jossa lantiovyö. aina kun repun heitti selkään koukku tippui. Nyt reppu jossa ei sitä ole ei ole tippunut kertaakaan, se lantiovyö painoi ylhäältä pikalaukaisinta siksi tippui. Ottaa koukun taskuun ei häviä .

arto arto

Meillä lunta 17cm tuli pakkalunta ei sähkökatkoja, Töissä ylitiheää koivikkoa ja kuusta oli kuin lumipyryssä muutama koivu mutkalla olivat poistettavien listalla.

arto arto

Heitetäämpä ajateltavaa. Omat havainnot hirvituhoista. Kaikki jotka olen huomannut ovat istutus taimikoissa, kylvö taimikot säästyvät ainakin meilläpäin, Yksi kokennut hirven sielunelämään perehtynyt konkari heitti ajatuksen, istutus taimi kasvatetaan apulannalla se on mehevämpi kuin normi metsä mänty siksi hirvi syö istutus männiköitä liekkö jokin muu tehnyt samoja havaintoja, meillä aina kylvetty siemmenellä ei koskaan hirvituhoja.

Esillä 10 vastausta, 3,401 - 3,410 (kaikkiaan 3,660)