Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
Olipa mukava päivä raivauksilla. pääsin eteläpäähän pitäjää ei lunta nimeksikään. alue 8ha 20v villi metsä ei koskaan tehty mitään jäävänä mänty ja koivu, sai husqu rumpaa. ensiviikolla nurin se läntti. eilen pohjoispäässä lunta 20cm satoi päivän loskaa oli hiukka kosteeta. Ensiviikoksi luvattu pakkasta ja aurinkokin näkyy, JEE
Virtainmoottorisaha tekee kauppaa hva sahat
hankittu viirosta entä takuu asiat sahoilleRuotsissa talo tarjoaa sahureille polttoaineet. Niin ja niillä on sahan käyttöön(samoin kuin meillä ajokortti) Kyseinen kauppa kallis, meillä paljon edullisempi möi pikku tilhiä hintaan 99e ovh jotain 200 möi paljon lähti yli 40 uutta sahaa. Kyl myö sawolaset osataan. Niin jos sahalta puuttuu euro stantardi ei korvaa vahinkojakaan kukaan.
aspenia saa 200l tynnyreissä hinta 710e Mursketie 25, 36220 Kangasala löytyy netistä pitää hakea ei kotitoimitusta.
Onko osien laatukontrolli niin tarkka että valmista tuotetta ei tarvitse koekäyttää? ….. Kyllä on..Halppis sahoista sen verran yksi isäntä osti halppis raivurin maksoi vajaa 200ekua raivasi 8ha ja kesti kemerat sai oli tyytyväinen jos vähäinen käyttö miksi ei jokin halppis koska ne merkki halpiksetkin tehty samassa maassa.
Huskun tehtaalla ainakin koekäytettiin jokainen siellä koottu saha ja kierrosluku mitattiin kaasu pohjassa………….EI PIDÄ PAIKKAA.
Meillä päin hyvälle metsurille kysyntää. Tosin kansain väliset metsurit tekee kanssa urakoita mutta töitä riittää kaikille, kun painaa pitkää päivää tehokkaasti, palkka sen mukainen ei tarvitse valittaa. Töitä näkyy riittävän en varmaan kerkiä kaikkia tehdä sellainen kysyntä minulla.
Siinä on artoseni sellainen pieni jippo, että MINÄ tiedän, sinä LUULET.
Opetushallituksen ja Työsuojelulain mukaan on menty, eikä siellä turhia ole kuviteltu koskaan, ei myöskään esim. RS- urakoinnista ja jäävistä runkoluvuista.
””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””’Ilmankos on metsureista huutava puute noilla opeilla, jos mennään ei terve järkinen kestä. Minun kengät ei sinun jalkoja hiosta ne on siis MINUN. Raivarin terän osan teroittaa ihan ITSELLE tehokkaaseen kuntoon. Minun sahojen paikka ei sisällä ole niitten paikka on muualla.Kyllä kypärä on pakollinen meidän firmassa ainakin vaihto joka toinen vuosi. En ymmärrä näitä huu haa juttuja kirjoittaja kertonut oleensa työsuojelu toiminnassa mukana ja opettajakin. suoltaa pelkää valhetta velheen perään. Muistakaa kaikki käyttä turvavarusteita. kaikissa metsätöissä kun koneitten kanssa liikutte. se vahinko jossain yksin ollessa on sitten jo vakava, varusteet kuitenkin ovat halpoja henkivakuutuksia.
Julmettuja hehtaari tuottoja uskokoon ken tahtoo.. talous metsässä meinaan.
Se rättilappu on vanhaa tietoa. todella vanhaa Kyllä roisto kertoi miten asia menee. Eli ei kannata kertoa satuja. Viimme vuosisadalta.